شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۱
در سفر به استانبول یکی از تفریحات بسیار عالی که هر شخصی را با هر سلیقه و سن و سالی به خود جذب می کند گردش و خرید در مراکز خرید فراوان شهر زیبای استانبول است.
کد خبر: ۲۵۷۸۰
فصل حراج استانبول چه زمانی است؟

تیتر20 - در سفر به استانبول یکی از تفریحات بسیار عالی که هر شخصی را با هر سلیقه و سن و سالی به خود جذب می کند گردش و خرید در مراکز خرید فراوان شهر زیبای استانبول است.با توجه به برگزاری فستیوال های متعدد و فراوان در فصول و مناسبت های مختلف تقریبا تمامی افراد بعد از شنیدن نام استانبول یکی از مواردی که از ذهنشان عبور می کند خرید و گردش در مراکز خرید لست.

استانبول شهری با نمایندگی های متعدد از برندهای مختلف جهان است و علاوه بر این کشور ترکیه نیز خود برندهای با کیفیت فراوانی را برای خرید به افراد ارائه می دهند.

هیچ تاریخ مشخصی برای حراج در استانبول وجود ندارد!

شاید با خواندن این تیتر شوکه شده باشید اما این جمله واقعیت دارد!اگر با تور استانبول سفر کرده باشید حتما میدانید که در تمامی فصول از بهار تا زمستان همواره فستیوال ها و حراج های بزرگ برقرار است.اینکه کدام برند در چه فصل و زمانی حراج برگزار کند بستگی به آن برند دارد به این صورت که برخی برند ها محصولات خود را به صورت فصلی ارائه می دهند و برخی دیگر محصولات خود را به دو بخش بهار و تابستان و پاییز و زمستان تقسیم میکنند.برندهایی که محصولات خود را به صورت فصلی ارائه می دهند معمولا در پایان هر فصل و اوایل فصل بعدی محصولات خود را به حراج می گذارند.

فصل حراج استانبول چه زمانی است؟

اما اینکه شما کدام فصل را برای سفر به استانبول و استفاده از فستیوال ها و حراج های بزرگ آن انتخاب کنید بستگی به شرایط و هدف های شما از سفر دارد.اگر می خواهید با تور ارزان استانبول سفر کنید و در حراجی هاس بزرگ استانبول نیز شرکت کنید بهتر است فصل زمستان یا اوایل پاییز را برای سفر خود انتخاب نمایید.

قیمت تور استانبول بستگی به موارد متعددی دارد از جمله : فصل سفر, تاریخ, پرواز انتخابی مسافر و هتلی که شما برای اقامت خود انتخاب می نمایید.

حراج زمستانه استانبول

حراج زمستان در استانبول از اواسط دسامبر و ابتدای ژانویه آغاز می شود.این حراج معمولا تخفیف های 30 و 50 درصدی دارد .میزان تخفیف ها گاهی با گذشت مدتی از حراج تا 70 درصد نیز می رسد.اما برخی نیز میزان تخفیف های خود را افزایش نمی دهند و روی 30 تا 50 درصد می مانند.

فصل حراج استانبول چه زمانی است؟

پیشنهاد میکنیم اگر قصد شرکت در این حراج بزرگ را دارید در موج اول حراج شرکت کنید زیرا در این زمان تمامی سایز های اجناس موجود است ولی پس از گذشت مدتی از حراج دیگر خبری از سایز های پر طرفدار نیست و این خرید را برای شما سخت تر خواهد کرد.

حراج تابستانه استانبول

با توجه به اینکه آب و هوای استانبول در فصل تابستان گرم تر می شود و اکثر مسافران تور استانبول در ابتدا و انتهای فصل تابستان به این شهر سفر می کنند.پیشنهاد می کنیم اگر قصد دارید در تابستان به استانبول سفر کنید و از حراج های فصلی نیز استفاده نمایید یا در ابتدار تابستان ( نیمه خرداد تا نیمه اول تیرماه ) به استانبول سفر کنید زیرا این تاریخ فصل حراج محصولات بهاری استانبول است و علاوه بر آن آب و هوای استانبول نیز شرایط نسبتا مناسبی دارد.

فصل حراج استانبول چه زمانی است؟

سفر به استانبول در نیمه دوم مرداد ماه به بعد نیز زمان مناسبی است زیرا اوج حراج های فصلی استانبول از این تاریخ شروع می شود.این تاریخی است که محصولات تابستانه به حراج گذاشته می شوند.

در هرصورت اگر در هر فصل, تاریخ و موقعیتی قصد سفر به استانبول را داشتید تنها با یک تماس با آرشین پرواز از بهترین تور لحظه آخری استانبول مطلع شوید و پس از رزرو تور از سفر خود لذت ببرید و همه چیز را به ما بسپارید./تابناک
ارسال نظرات
موضوعات روز