جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۸
چند روز پیش بود که در رسانه‌های خودرویی تصاویر اولیه‌ای از یک خودروی به‌ظاهر جدید که حاصل همکاری مشترک شرکت صنایع خودروی پکن (BAIC) و گروه موتورسازی یینگسیانگ بود، منتشر شد.
کد خبر: ۲۶۰۱۸
تیتر20 - خودرویی که درواقع یک نسخه کپی شده از لامبورگینی اوروس (Urus) ایتالیایی خوش‌چهره است. با نگاهی به‌ظاهر این خودروی چینی می‌توان گفت که این کپی یک کار ناشیانه نبوده و محصول نهایی یک خودروی جالب‌توجه درآمده است. خودرویی که برای بسیاری از چینی‌هایی که توان خرید یک لامبورگینی اوروس باقیمت بیش از ۲۰۰,۰۰۰ دلار را ندارند، یک مدل مناسب قلمداد می‌شود.

نام این خودروی کپی شده چینی Huansu C60 بوده و با نگاهی گذرا و سطحی به نمای جلویی و عقبی آن، چراغ‌های جلویی و نحوه امتداد خودرو از جلو به عقب، می‌توان متوجه شد که شباهت‌های زیادی به لامبورگینی اوروس اصیل دارد.

یک کپی کاری حرفه‌ای دیگر از طرف چینی‌ها؛ این بار از لامبورگینی اوروس!

یک کپی کاری حرفه‌ای دیگر از طرف چینی‌ها؛ این بار از لامبورگینی اوروس!

اما برخلاف شباهت‌های زیاد طراحی خارجی این خودروی چینی با اوروس، در بحث قوای محرکه کمتر شباهتی به این شاسی‌بلند ایتالیایی دارد، به‌طوری‌که در لامبورگینی اوروس از یک موتور ۴ لیتری V8 با توربو دوقلو که قدرت ۶۵۰ اسب بخار تولید می‌کند، استفاده‌ شده اما در این خودروی چینی از یک موتور ۲ لیتری توربو که هنوز قدرت تولید آن مشخص نیست، بهره گرفته‌اند.

یک کپی کاری حرفه‌ای دیگر از طرف چینی‌ها؛ این بار از لامبورگینی اوروس!

یک کپی کاری حرفه‌ای دیگر از طرف چینی‌ها؛ این بار از لامبورگینی اوروس!

طبق ادعای تولیدکنندگان Huansu C60، این خودرو از سرعت جادویی برخوردار خواهد بود اما از آنجایی‌که این‌یک خودروی اصیل نبوده و تنها یک نسخه کپی از خودروهای اروپایی است، پس کمتر کسی اهمیتی به موتور قرارگرفته و قدرت تولیدی آن خواهد کرد. همچنین نباید انتظار داشت که در شهرهایی با مردمان ثروتمندتر مانند پکن، هنگ کنگ و شانگهای، کسی راغب به خرید این خودروی تقلیدی باشد./چرخان
ارسال نظرات
موضوعات روز