جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷
باقری: می‌توانم چیز‌های زیادی از تیام یاد بگیرم
مهاجم فصل گذشته خونه‌به‌خونه در خصوص جام جهانی گفت: دوست دارم برزیل قهرمان جام جهانی شود
کد خبر: ۲۶۳۰۷
تیتر20 - روح‌الله باقری مهاجم فصل گذشته خونه‌به‌خونه یکی از خرید‌های جدید استقلال محسوب می‌شود که آبی‌پوشان او را برای تقویت خط حمله خود جذب کردند. باقری از اینکه به پیراهن استقلال رسیده، احساس خوبی دارد و امیدوار است در این تیم به هدفش برسد. با مهاجم آبی‌ها در خصوص حضور در این تیم و مسائل مختلف دیگر صحبت کردیم که او به سؤالات پاسخ داد.
* از اینکه در لیست شفر قرار داشتی و به یک تیم بزرگ آمدی، چه احساسی داری؟
واقعاً احساس خوبی دارم. اینکه در تیم بزرگی مثل استقلال بازی خواهم کرد، واقعاً یک حس فوق العاده است. از طرفی خوشحالم که توانستم نظر شفر را جلب کنم و امیدوارم این حس خوب را با بازی خوب به هواداران انتقال بدهم. می‌دانم نسبت به گذشته بیشتر باید تمرین کنم تا اعتماد سرمربی را به دست بیاورم.
* از وضعیت خونه به خونه خبر داری؟
خبر خاصی ندارم. من برای این تیم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم خونه به خونه خیلی زود بتواند خودش را به لیگ برتر برساند تا هوادارانش را خوشحال کند.
* بازیکنان زیادی به استقلال و پرسپولیس آمده‌اند، اما موفق نشدند. فکر می‌کنی با رقابت سختی که در استقلال وجود دارد، بتوانی موفق باشی؟
من از الان نمی‌توانم حرفی بزنم. هر بازیکنی که به استقلال یا پرسپولیس می‌آید، طبیعتاً تمام تلاش خودش را به کار می‌گیرد تا موفق باشد و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. من در هر تیمی که بازی کردم، تلاش کردم تا پیشرفت کنم و طبیعتاً در استقلال بیشتر تلاش خواهم کرد.
* آیا در حال حاضر با برنامه‌ای که شفر داده است، تمرین می‌کنی؟
بله، بیشتر از یک هفته است که با برنامه مورد نظر شفر تمرین می‌کنم. البته خودم به صورت اختصاصی و اضافه تمرین می‌کنم تا بتوانم با آمادگی کامل تمرینات استقلال را شروع کنم.
* فکر می‌کنی تیام در استقلال بماند؟
روزی که با آقایان افتخاری و توفیقی صحبت کردم تا قرارداد امضا کنم، در مورد تیام هم با آن‌ها صحبت کردم و گفتم که ماندن او به سود استقلال است. تیام واقعاً مهاجم بسیار خوبی است که می‌تواند به استقلال کمک کند. هدف ما قهرمانی در سه جام است و مهم این نیست که چه کسی در ترکیب قرار می‌گیرد یا روی نیمکت می‌نشیند. همه بازیکنان می‌توانند به استقلال کمک کنند و من امیدوارم که تیام بماند. مطمئناً می‌توانم چیز‌های زیادی از او یاد بگیرم.
* در استقلال چه شماره‌ای را بر تن خواهی کرد؟
صحبتی در این زمینه نشده است. وقتی به استقلال آمدم خبرنگاری از من پرسید چه شماره‌ای را بر تن خواهی کرد و من گفتم شماره ۱۰ را دوست دارم. متأسفانه این حرف من حاشیه‌هایی را ایجاد کرد و من اصلاً نگفتم که باید شماره ۱۰ را بر تن کنم. همین که پیراهن استقلال را بر تن کرده‌ام، برای من افتخاری است و امیدوارم که بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم.
* در مورد عملکرد ایران در جام جهانی چه صحبتی داری؟
واقعاً خوشحالم که مراکش را بردیم و دست ملی‌پوشان درد نکند که مردم را خوشحال کردند. من قبل از جام جهانی پیش‌بینی کرده بودم که از این گروه صعود می‌کنیم و خوشبختانه سه امتیاز گرفتیم و امیدوارم برابر پرتغال و اسپانیا بازی هوشمندانه‌ای داشته باشیم و به مرحله بعد صعود کنیم. خیلی‌ها گفتند که تیم ملی اولین تیم به جام جهانی صعود کرد و به عنوان اولین تیم هم به کشور برمی‌گردد. من معتقدم این تیم شایستگی‌های زیادی دارد و می‌تواند از اسپانیا و پرتغال هم امتیاز بگیرد.
* در جام جهانی طرفدار کدام تیم هستی؟
من طرفدار تیم ملی ایران هستم و در بین تیم‌های خارجی هم از بچگی طرفدار برزیل هستم. طبیعتاً در بین تیم‌های بزرگ دوست دارم که برزیل قهرمان جام جهانی شود./خبرورزشی
ارسال نظرات
موضوعات روز