پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
یکی از دغدغه های مشتریان تاکسی آنلاین دیر آمدن ماشین ویا کنسلی های پی در پی رانندگان است اما به تازگی اپلیکیشن دینگ این مشکل را با ارائه خدمات رزرو آنلاین تاکسی رفع کرده است.
کد خبر: ۲۶۴۳۳
با برنامه حرکت کنید!/تاکسی خود را همین الان رزرو کنید

تیتر20 - به جرات می توان گفت که اگر در همه بخش های اقتصادی کشور پروسه عرضه وتقاضا و رقابت مانند تاکسی های تلفنی باشد، بخش عمده ای از مشکلات اقتصادی و تولیدی ما به خودی خود حل خواهد شد. 

اگرچه برخی از شرکت های تاکسی اینترنتی نیز به تبع فضای حاکم بر کشور به دنبال انحصاری کردن این حوزه هستند؛ اما فعلا امکان رقابت آزاد وعادلانه تا جایی فراهم است که بتوان به زنده ماندن این کسب و کار در فضایی صحیح امیدوار بود.

نمونه بارز این فضای رقابتی ظهور و شروع به کار اپلیکیشنی است که فاکتورهای رقابتی خود را به گونه ای طراحی کرده که به سادگی بتواند نه تنها مسافرین، بلکه رانندگانی را که به دنبال شرایط بهتر هستند به خود جلب نماید.

 دینگ در واقع می خواهد کامل کننده نواقص و مشکلات فعلی تاکسی‌های آنلاین باشد. یکی از دغدغه های مشتریان تاکسی آنلاین دیر آمدن ماشین ویا کنسلی های پی در پی رانندگان است اما به تازگی اپلیکیشن دینگ این مشکل را با ارائه خدمات رزرو آنلاین تاکسی رفع کرده است.

اپلیکیشن درخواست تاکسی اینترنتی «دینگ» این امکان را به مسافرین خود می دهد که با دعوت از دوستانشان برای استفاده از سرویس های «دینگ» حتی کسب درآمد نیز بکنند.

افزون بر این «دینگ» راحتی  در سفر، رفت و آمد بدون دغدغه و آسان و لذت از ماهیت یک سفر ایده آل را نیز جزو فاکتورهای رقابتی خود قرار داده است. 

در اپلیکیشن دینگ روش محاسبه قیمت براساس فاصله مسافر تا مقصد این امکان را می دهد که هزینه کرایه تا حد زیادی کاهش پیدا کند. 

ضمن این که دریافت پورسانت کمتر باعث شده است که مسافر و راننده نسبت به سایر رقبا رضایت بیشتری از «دینگ» داشته باشند. 


در هفته های اخیر خیابان های تهران شاهد اعتراض و راهپیمایی رانندگان تاکسی های اینترنتی بود که نسبت به ناچیز بودن درآمد خود و نامتناسب بودن درآمد و هزینه سوخت و تسهیلات معترض بودند. 

دراین زمینه «دینگ» کلیه هزینه های استهلاک اتومبیل رانندگانش را براساس کیلومتر و کارکرد و درست در زمان مقرر پرداخت می کند، تا به این ترتیب رانندگان با خیال راحت و با فراغ بال به کار خود پرداخته و در نتیجه به مراتب بیشتر از سایر همکاران خود در پی کسب رضایت مشتریانشان باشند. این هزینه ها از جمله شامل مواردی چون هزینه تعویض دینام، تسمه موتور، روغن موتور و لاستیک و... می شود. 

با توجه به جمیع جهات فوق باید گفت که شروع فعالیت تاکسی آنلاین «دینگ» فاز جدیدی در تکامل سرویس های حمل و نقل اینترنتی باید تلقی شود.

با برنامه حرکت کنید!/تاکسی خود را همین الان رزرو کنید

«دینگ» برای پیشرو بودن در مقایسه با رقبای خود، سرویس های متفاوتی را ارائه کرده است که این اپلیکیشن را یک سروگردن نسبت به دیگران بالاتر قرار می دهد.

 به این ترتیب باید گفت که تا اطلاع بعدی، دینگ کامل کننده نواقص و مشکلات فعلی تاکسی‌های آنلاین است.

 جدا از مواردی چون تاکسی لوکس، عادی و بانوان چند گزینه جدید نیز به وسیله «دینگ» وارد بازار حمل و نقل شده است که از آن جمله می تواند به « سرویس دُنگی که به نوعی همان اشتراک تاکسی آنلاین به حساب می رود (Carpooling) و سرویس «دینگ در اختیار» که اتومبیل و راننده با احتساب هزینه هر ساعت و نه مسافت در اختیار فرد قرار خواهد گرفت و همچنین امکان انتخاب زمان بندی در طول شبانه‌روز برای گرفتن تاکسی آنلاین» اشاره کرد.
  
به گفته مدیر عامل این سامانه، احترام دوچندان به رانندگان که دراین شرکت «میزبان» نامیده می شوند و رعایت حق و حقوق کامل آن ها از جمله سیاست های اصلی این شرکت در همکاری با رانندگان است. 

دینگ فعلا در تهران فعالیت می کند اما به زودی سایر شهرهای ایران را هم تحت پوشش خود قرار خواهد داد. 

نکته قابل تاکید دیگر این است که  دینگ نام خود را مساوی با احترام بیش‌از حد به راننده می‌داند و آنها را شریک تجاری خود تلقی می کند و در نظر دارد به گونه ای قدم در راه بگذار که هیچ گاه با شکایت و تظاهرات رانندگان خود مواجه نشود. 

به هرحال اپلیکیشن‌های تاکسی‌های آنلاین روز‌به‌روز فراگیرتر می‌شوند و دینگ می‌خواهد از زاویه دیگری غیر از قیمت پایین، وارد بازار رقابت شود، زاویه‌ای که با توجه به عملکرد های اولیه این شرکت احتمالا مورد استقبال شهروندان قرار خواهد گرفت. 

ارسال نظرات
موضوعات روز