پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶
عملکرد ملی‌پوشان لیگ برتری ایران بازی به بازی در حال بهتر شدن است و این موضوع به دلیل این‌که آن‌ها را به خروج از تیمشان و یا حتی خروج از ایران ترغیب می‌کند زنگ خطری برای باشگاه‌های‌شان محسوب می‌شود.
کد خبر: ۲۶۴۸۶
تیتر20 - با وجود شکست برابر ماتادورها اما بازی خوب ملی‌پوشان ایرانی مورد توجه بسیاری از باشگاه‌های خارجی قرار گرفت. تا جایی که گفته شده تعدادی از ملی‌پوشان بعد از اتمام این مسابقات تصمیمات جدیدی برای ادامه فوتبال خود خواهند گرفت و در صدر این بازیکنان، ملی‌پوشان استقلال و پرسپولیس هستند.

یکی از ملی‌پوشانی که در بازی با اسپانیا و مراکش خوش درخشید، وحید امیری بود. وینگر پرسپولیس در هر 2 بازی بیشترین دوندگی را بین تمام بازیکنان داشته؛ یعنی در حد بالاترین استانداردهای جهانی بوده که می‌تواند او را به بهترین تیم‌های جهان برساند. شاهکار او اما وقتی بود که به مدافع باتجربه‌ تیم ملی اسپانیا لایی انداخت و تماشایی‌ترین صحنه این بازی را به نام خودش در تاریخ ثبت کرد. آمار می‌گوید وحید امیری با 22 استارت در نیمه اول و همینطور 26 استارت در نیمه دوم بازی ایران و اسپانیا، رتبه یک را در بین بازیکنان هر 2 تیم به دست آورده.

پیش از آنکه سوت آغاز جام جهانی 2018 به صدا دربیاید، سایت ترانسفرمارکت(مرجع اول قیمت‌گذاری بازیکنان فوتبال جهان) 550 هزار یورو روی ستاره ملی‌پوش پرسپولیس قیمت گذاشته بود اما بعد از این 2 بازی قیمت جدید وحید امیری را یک میلیون و 200 هزار یورو (چیزی حدود 10 میلیارد تومان) اعلام کرده است؛ یعنی یک پیشرفت 650 هزار یورویی که می‌تواند همه رویاهای برانکو را بر باد بدهد. همین 2، 3 هفته پیش بود که برانکو گفت تنها نگرانی‌اش تمدید نشدن قرارداد وحید امیری با پرسپولیس است و حالا حتما درخشش این بازیکن در جام جهانی نگرانی‌های پروفسور را دوچندان کرده.

حالا گفته می‌شود امیری با توجه به بازی‌های چشم‌نوازش پیشنهاداتی از چند باشگاه خارجی خصوصا اورتون انگلیس دریافت کرده؛ موضوعی که دست و دل برانکو و باشگاه پرسپولیس را می‌لرزاند. هرچند امیری قبل از جام جهانی گفته بود اگر پنجره نقل‌وانتقالات برای سرخ‌پوشان باز نشود به پرسپولیس برمی‌گردد. روز گذشته گرشاسبی، سرپرست باشگاه پرسپولیس هم سعی کرد خیال هواداران را در این خصوص کمی راحت کند: «همیشه دنبال این هستیم که پرسپولیسی‌ها رشد کنند اما قطعا بعد از جام جهانی با بیرانوند و امیری جلسه خواهیم داشت؛ ضمن این‌که به شما قول می‌دهم امیری حداقل تا نیم فصل در تیم ما ماندگار است.» به نوشته خراسان، به هر حال هرچه به پایان جام جهانی نزدیک‌تر می‌شویم استرس برانکو و باشگاه پرسپولیس در مورد ماندن یا رفتن امیری از پرسپولیس بیشتر می‌شود.
ارسال نظرات
موضوعات روز