جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۹
گاهی اوقات به دلیل گیر کردن باقی مانده مواد غذایی بوی بدی در سینک و آشپزخانه ایجاد می شود که برای از بین بردن این بو، باید ابتدا منبع ایجاد بوهای نامطبوع از بین برود.
کد خبر: ۲۶۷۵۳
با این ۳ راهکار سینک ظرفشویی تان را خوشبو کنید

تیتر20 - گاهی اوقات به دلیل گیر کردن باقی مانده مواد غذایی بوی بدی در سینک و آشپزخانه ایجاد می شود که برای از بین بردن این بو، باید ابتدا منبع ایجاد بوهای نامطبوع از بین برود.

بوی بد ناشی از سینک ظرفشویی می تواند در تمام آشپزخانه و حتی خانه شما پخش شود. درواقع بر روی مواد غذایی که در لوله گیر کرده است باکتری هایی رشد می کنند و باعث به وجود آمدن این بوی بد می شوند.

این مساله به خصوص بعد از مهمانی های بزرگ بیشتر به چشم می خورد، ما در این مطلب می خواهیم به ۳ روشی طبیعی اشاره کنیم که از طریق آن منبع بوهای نامطبوع سینک از بین برده شود.

۱- سرکه سفید و تکه های لیمو یخ زده

یک عدد لیمو را برش های کوچک زده و در یک قالب یخ، تکه های کوچک لیمو را بیاندازید و به آن ها مقداری سرکه اضافه کنید تا قالب ها پر شود آن را در فریزر گذاشته و اجازه دهید یخ بزند سپس چند عدد از این تکه های یخ را داخل سینک ریخته و مقداری آب روی آن بریزید.

۲- جوش شیرین و آب گرم

نصف یک عدد فنجان جوش شیرین را داخل لوله سینک بریزید سپس نصف فنجان آب جوشیده را داخل لوله بریزید و اجازه دهید ۲۰ دقیقه در همین حالت بماند و بعد از گذشت ۲۰ دقیقه آب را باز کنید.

۳- نمک و مرکبات

یک عدد از یکی از مرکبات مثل، پرتقال ، لیمو و … را برش بزنید و پوست آن را گرفته و داخل لوله سینک بیاندازید و همراه با آن نصف فنجان نمک دانه درشت را داخل لوله بریزید و سپس آب گرم را باز کنید./چاره چی
ارسال نظرات
موضوعات روز