پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹
تیتر 20 بررسی می کند:
شاید شما هم با تبلیغات جذاب و دلبرانه این محصول در فضای مجازی و حتی بیلبوردهای شهری مواجه شده باشید، اما اطلاعات دقیق و پاسخ های روشنی از وضعیت این پروژه و وامکانات و ویژگی های آن در حال حاضر وجود ندارد.
کد خبر: ۲۶۹۹۱
ساعت های هوشمند بانک پاسارگاد، هیاهویی برای هیچ؟

تیتر 20 - خبر کوتاه بود و مختصر؛ ((بانک پاسارگاد به عنوان نخستین بانک ایرانی، اقدام به عرضه نسخه ویژه ساعت های هوشمند برای سامانه بانکداری همراه خود کرده  است که این محصول در «جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی» موفق به کسب جایزه نوآوری محصول برتر ایران شد.))

این خبر که در مهر ماه سال 95 منتشر شد، اشاره ای داشت به دستاورد جدید بانک پاسارگاد در سال 95 که هنوز هم برای بسیاری از مخاطبان و مشتریان بانک پاسارگاد مبهم و ناشناخته است.

گرچه قطعا ممکن است شما هم با تبلیغات جذاب و دلبرانه این محصول در فضای مجازی و حتی بیلبوردهای شهری مواجه شده باشید، اما اطلاعات دقیق و پاسخ های روشنی از وضعیت این پروژه و وامکانات و ویژگی های آن در حال حاضر وجود ندارد.

این پروژه که در ابتدا به نظر می رسید انقلابی در نوآوری های بانکداری دیجیتال بانک پاسارگاد باشد، امروز با پرسش هایی جدی مواجه است و یکی از اصلی ترین پرسش ها در این باره این این است که آیا با توجه به بازگشت تحریم ها و مسائل فنی بین المللی اصلا امکان ادامه این پروژه همچنان وجود دارد یا خیر؟!

موضوع قابل طرح دیگر این است که در سال 95 همزمان با ارائه نخستین نسخه ساعت هوشمند بانک پاسارگاد عنوان شده بود که در مرحله نخست این نرم افزار تنها برای دارندگان گوشی های همراه اپل قابل استفاده است که به زودی شاهد ارائه نسخه های جدیدتر برای گوشی های دارای اندروید نیز خواهیم بود، حال پرسشی که مطرح است این است که با توجه به ورود و فراوانی گوشی های دارای نسخه اندورید های 6 و بالاتر به بازار ایران سرانجام این وعده چه شد؟

این یک مطالبه به حق و البته جدی است که یک بانک خصوصی که بالطبع برای برنامه ها و طرح های خود در قبال مشتریان و سهامداران خرد و کلان بانک مسئول است، باید به روشنی در این خصوص پاسخ دهد که کارنامه و میزان موفقیت یا دلایل عدم موفقیت یک طرح در این بانک چیست و چرا پیگیریهای مستمر برای گرفتن پاسخ در این بانک بی ثمر می ماند؟! مسئولین این بانک باید بتوانند درباره وضعیت کنونی این پروژه و برنامه های توسعه ای محصولی که برایشان «جایزه نوآوری محصول برتر ایران» را به همراه داشته پاسخگو باشند.

آیا با وجود پیشرفت  ها و نوآوری هایی که در دنیای دیجیتال در زمینه فناوری های پوشیدنی صورت گرفته، دو سال زمان انتظار برای ارتقا و توسعه یک محصول زمان اندکی است؟!

به نظر می رسد باید به دست اندر کاران این طرح یادآوری نمود که ارائه یک خدمت جدید و این که صرفا یک محصولی با عناوین جذاب و صرف هزینه های مالی رونمایی شود و پس از آن تنها برای تبلیغات و جلب مخاطب مورد بهره برداری قرار بگیرد، قطعا در شرایط فعلی اقتصادی به سود بانک ها و نه به سود مشتریان و سهامداران نخواهد بود.

در آخر تاکید می کنیم که خبرنگار تیتر20 با پیگیری های مستمر در پی دریافت پاسخ هایی در این خصوص و شفاف سازی این ابهامات بوده که متاسفانه موفق به دریافت پاسخ روشن و قانع کننده ای نشد.




ارسال نظرات
موضوعات روز