جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۰
یکی از مهمترین ویژگی های یک خودرو که آن را برای سفر ایده آل می کند، میزان حجم صندوق عقب یا محل تعبیه شده برای وسایل اضافه سرنشینان است.
کد خبر: ۲۷۰۲۳
جادارترین خودروها برای مسافرت را بشناسید!

تیتر20 - شاید برای شما بارها پیش آمده باشد که با خودروی خود به مسافرت رفته باشید و کمبود فضای جای بار خودرو شما را در به همراه بردن وسایلتان محدود کرده باشد. در این گزارش قصد داریم که خودروهای دارای بیشترین میزان گنجایش بار را به شما معرفی کنیم و جالب اینجاست که خودروهای کلاس MPV و اس یو وی یا همان شاسی بلند مناسب ترین خودروها برای مسافرت و حمل مایحتاج سفر هستند.

Ciroen C4 Grand Picasso

خودروهای سیتروئن همیشه از نظر ظرفیت  جای بار از خودروهای مناسب برای سفر به شمار می روند. یکی از بهترین مدل های سیتروئن که گنجایش بسیار بالایی برای وسایل سرنشینان دارد مدل C4 Grand Picasso است. این خودروی هفت سرنشینه در کنار سه ردیف صندلی، دارای ظرفیت 645 لیتری است و که با جمع کردن ردیف سوم به 704 لیتر نیز افزایش پیدا می کند. بزرگترین مشخصه این  شاسی بلند سیتروئن جمع شدن صندلی های آن است که حتی به ردیف دوم نیز کشیده شده است.

Skoda Superb

اشکودا سوپرب به واسطه طراحی خوب و ویژگی لیفت بک، ظرفیت بار 595 لیتری را در اختیار سرنشینان خود می گذارد. دیگر ویژگی جالب این خودرو باز و بسته شدن راحت درب عقب آن است که کافی است دستان شما پر باشد و در باز و بسته کردن در عقب خودرو عاجز باشید تا به واسطه سنسورهای پایین سپر عقب با کمک پاهایتان در را باز و بسته کنید.

BMW 2 Serisi Gran Tourer

ب ام و سری 2 گرن تورر علی رغم برخورداری از ظاهر یک خودروی MPV کوچک، خودرویی هفت سرنشینه است. برای این خودرو ظرفیت پیش فرض 645 لیتری برای جای بار در نظر گرفته شده است. با جمع کردن صندلی های ردیف دوم و سوم این خودرو در مجموع ظرفیتی 1905 لیتری در اختیار راننده و سرنشین کناری اش قرار می گیرد.

Dacia Lodgy

یکی از بی رقیب ترین خودروهای مسافرتی مدل Lodgy شرکت داچیا رومانی است که ظرفیت های بار متفاوتی را در دسترس قرار می دهد. Dacia Lodgy خودرویی 7 سر نشینه است که در حالت عادی 207 لیتر گنجایش بار دارد اما با جمع کردن ردیف سوم صندلی ها به یک باره با ظرفیت 827 لیتری مواجه خواهید شد. همچنین اگر یک سفر دو نفره با کلی فضا برای حمل بار نیاز دارید کافی است که صندلی های ردیف دوم و سوم را نیز جمع کنید تا ظرفیت بار خودرو به بیشترین میزان خود یعنی 2617 لیتر افزایش یابد.

Ford Tourneo Courier

دیگر خودرو دارای ظرفیت بالای بار در لیست ما به مدل Tourneo Courier شرکت فورد امریکا تعلق دارد. این خودروی دارای طراحی خاص از ظرفیت بار 1029 لیتری برخوردار است./صبحانه

ارسال نظرات
موضوعات روز