جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۶
با پرداخت ماهی یک و نیم میلیون تومان تویوتا سوار شوید!

تیتر20 - این روزها فروش در بازار پر رقابت و پر از افت و خیر اتومبیل نه تنها در ایران، بلکه در کل جهان اندکی مشکل تر شده است و کمپانی های تولید و فروش باید ترفند هایی برای فروش محصولاتشان به کار بندند.
در بازار ایران به خاطر وضعیت رکود و سکون ایجاد تنش های تازه در بازار اتومبیل نیازمند فعالیت های ویژه بازاریابی است.
بر این اساس اخیرا شرکت تویوتا در ایران طرح «پس خرید» را ارائه کرده که بر اساس آن مشتریان می توانند تنها با با پرداخت ماهیانه یک میلیون و 500 هزار تومان تویوتا بخرند و از مزایای سوار شدن اتومبیل صفر کیلومتر با لوگوی تویوتا بهره مند شوند.
شرکت تویوتا در این باره می گوید: «اطمینان ما به استحکام و کارایی خودروهای تویوتا زیر بنای اساسی این طرح است. در این طرح، پس از انعقاد قرارداد، خودرو در اختیار شما قرار می گیرد. پس، اقدام به پرداخت اقساط به صورت ماهیانه می نمایید. پس از 24 ماه، شما سه راه پیش رو خواهید داشت: اول این که تویوتای خود را نگه دارید، دیگر این که تویوتای خود را به روز کنید، سوم این که: تویوتای خود را پس دهید.
طراحان این پروژه فروش اعتقاد دارندکه ارزش آتی تضمین شده خودرو، مشتری را در برابر افت قیمت های شدید خودرو در آینده بیمه می کند. اگر شما تمایل به بازگرداندن خودروی تویوتای خود دارید، ایرتویا خودرو را از شما پس گرفته و چک ارزش آتی خودرو که به عنوان ضمانت در نزد شرکت بوده، را به شما باز می گردد. البته، این درصورتی است که شما استانداردهای مربوط به استفاده از خودروها شامل کیلومتر استفاده شده، نداشتن تصادف شدید، رعایت سرویس های دوره ای و ... را رعایت کرده باشید.
ظاهرا این طرح تفاوت هایی بنیادی با روش های لیزینگی سنتی دارد که از آن جمله می تواند به موارد زیر اشاره کرد:‌ در طرح های فروش لیزینگی سنتی، با توجه به بالا بودن میزان وام، رقم اقساط ماهیانه بسیار بالا می باشد و امکان استفاده از تسهیلات، عملا برای بسیاری از علاقه مندان محیا نمی شود و در طرح پس خرید ایرتویا به شما انعطاف و آزادی عمل بیشتری برای خرید خودروی تویوتا، نسبت به روش های سنتی خرید با استفاده از اقساط بلند مدت با مبالغ پایین تر می دهد.
اقساط بلند مدت با بازپرداخت ماهیانه پایین، تضمین شدن ارزش آتی خودرو، امکان تعویض خودروی کارکرده با خودروی صفر تویوتا، هر دو سال یک بار، امکان واگذاری ارزش آتی خودرو به مدیران شرکتها و سازمانها، از دیگر مزایای این طرح است. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 734567 تماس بگیرید.

برچسب ها: تویوتا
ارسال نظرات
موضوعات روز