جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
تیتر20 // اشکان قوی دل موسس استارتاپ اپتایز:
فضای کاری اپلیکیشن اپتایزر یک فضای سفارش آنلاین است که برای نخستین بار در ایران یک نرم افزار سفارش آنلاین یکپارچه با 4 نوع قابلیت سفارش ایجاد شده است. به عنوان نمونه کاربران زمانی که در رستوران یا کافه حضور دارند با استفاده از اپتایزر می توانند غذای مورد نظر خود را سفارش دهند.
کد خبر: ۲۷۲۷۵
چای و قهوه را هم به صورت آنلاین سفارش دهید

تیتر20 - امروزه سفارش غذا بسیار آسان شده است، با وجود استارتاپ های فعال در زمینه سفارش آنلاین غذا گزینه های متعددی در پیش روی مشتریان قرار دارد و می توانند با مقایسه قیمت، منو و نوع غذاهای رستوران ها غذای مورد نظر را سفارش دهند اما تاکنون هیچ استارتاپی در زمینه سفارش قهوه و نوشیدنی های گرم و تحویل غذاها به صورت گرم وجود نداشت، امروزه اپتایزر این مشکل را رفع کرده و حتی می توانید چای و قهوه را نیز به صورت آنلاین سفارش دهید. 

اشکان قوی دل موسس استارتاپ اپتایزر اظهار کرد: فضای کاری اپلیکیشن اپتایزر یک فضای سفارش آنلاین است که برای نخستین بار در ایران یک نرم افزار سفارش آنلاین یکپارچه با 4 نوع قابلیت سفارش ایجاد شده است. به عنوان نمونه کاربران زمانی که در رستوران یا کافه حضور دارند با استفاده از اپتایزر می توانند غذای مورد نظر خود را سفارش دهند. 

او افزود: علاوه بر این سفارش رزرو نیز داخل اپتایزر فراهم است، کاربران این نرم افزار می توانند سفارش های مورد نظر خود را سفارش داده و یا سفارش رزرو دهند. با استفاده از اپتایزر کاربران می توانند سفارش داخلی بدهند به این معنا که هنگامی در منزل یا دور از رستوران هستید می توانند در اپتایزر منوی رستوران ها را مشاهده کرده و غذا را انتخاب کنند و سفارش مورد نظر تا هنگام رسیدن مشتریان به رستوران آماده می شوند.

 در ادامه بیان کرد: امکان سفارش Take away نیز وجود دارد که در کشور ما جا نیفتاده اما تلاش می کنیم تا این نوع از سفارش را نیز رواج دهیم. در این نوع از سفارش، از منوها گزینه مورد نظر انتخاب می شود و زمانی که مشتری به رستوران برسد سفارش آماده تحویل است و می تواند آن را دریافت کرده و ببرد. 

او گفت: سفارش Delivery نیز در اپتایزر وجود دارد، که کاربران از کافه یا رستوران ها غذا،سالاد،دسر یا نوشیدنی مورد نظر خود را سفارش می دهند و درب منزل آن را دریافت می کنند. اینجاست که تفاوت اپتایزر با دیگر استارتاپ ها مشخص می شود، اپتایزر امکان سفارش نوشیدنی های گرم مانند قهوه و دمنوش را دارد که کاربران می توانند آنها را گرم در محل تحویل بگیرند. 

 موسس استارتاپ اپتایزر تاکید کرد: اپتایزر محصول شرکت آرمان پردازان نوژن است که به صورت تخصصی با تیم های حرفه ای و ویژه در حوزه طراحی و ایجاد وبسایت ها فعالیت می کند. اپتایزر یکی از گویاترین رزومه های کاری ما به شمار می رود. تمامی زیرساخت هایی که در اپتایزر و نوژن استفاده می کنیم از خارج از کشور خریداری می شود. ما همواره تلاش می کنیم بهترین ها را خلق کنیم. 

اشکان قوی دل درباره مشکلاتی که فیلترینگ برای دسترسی به سرورها و زیرساخت های خارج از کشور برای این استارتاپ ها ایجاد کرده بیان کرد: فیلترینگ مشکلات بسیاری را برای ما ایجاد کرد و تشکر می کنم از مسئولان که به فکر کسب و کارهای نوپا هستند! تصمیمی بود که بدون دوراندیشی اتخاذ شده بود و نه تنها ما بلکه بسیاری از استارتاپ ها با چالش های مشابهی مواجه شده بودند و سرورهایشان دچار اختلال شد، این اختلالات همچنان ادامه دارند اما ما ایستاده ایم و آماده حل این موانع هستیم.

او درباره اقدامات محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دیدگاه های وزیر جوان ارتباطات به ما نزدیک است، اگرچه تاکنون مشکل خود را به طور مستقیم با وی مطرح نکرده ایم اما همکاران ما پیش از این مشکلات خود را به وی اظهار کرده اند.

چای و قهوه را هم به صورت آنلاین سفارش دهید


ارسال نظرات
موضوعات روز