جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵
سیاوش اکبرپور مهاجم اسبق استقلال هم جزو آن دسته از پیشکسوتان این باشگاه است که عملکرد مدیران استقلال را مورد نقد قرار می‌دهد.
کد خبر: ۲۷۳۶۷
تیتر20 -  او در مورد جدایی ستاره‌های استقلال حرف‌هایش را این‌گونه آغاز می‌کند: من دو سال پیش در این مورد صحبت کرده بودم ولی الان آقایان یادشان افتاده که به فکر تمدید قرارداد بازیکنان باشند. مدیران استقلال فقط دوست دارند عکس بگیرند و اتفاقاً این کار را هم در این چند سال خوب انجام دادند. من فکر می‌کنم با ادامه این وضعیت هواداران استقلال باز هم باید چند سال منتظر باشند تا این تیم قهرمان لیگ برتر شود. واقعاً من بازیکنانی که استقلال به خدمت گرفته را نمی‌شناسم این در حالی است که لیگ برتر را دنبال می‌کنم و سال گذشته هم چند ماه در لیگ برتر مربیگری کردم. 

اکبرپور نگاهی به گذشته می‌اندازد و در ادامه حرف‌هایش می‌گوید: ۸ سال برای استقلال زحمت کشیدم و خیلی راحت این تیم من را کنار گذاشت. خیلی از باشگاه‌ها در مورد بازیکنان چنین رفتاری را انجام می‌دهند و طبیعتاً بازیکنان هم به این مسئله توجه می‌کنند و آینده را در نظر می‌گیرند. وقتی بازیکنی پیشنهاد یک میلیون دلاری دارد طبیعتاً ۸ میلیارد را رها نمی‌کند تا به یک میلیارد و نیم استقلال بچسبد. هواداران استقلال باید خودشان را جای امید ابراهیمی بگذارند، او پیشنهاد خوبی داشت و تصمیم به جدایی گرفت. 
اکبرپور در مورد اینکه آیا استقلال می‌تواند قهرمان شود؟ می‌گوید: اگر باشگاه دنبال قهرمانی بود باید تمامی بازیکنان را حفظ می‌کرد و با جذب بازیکنان جدید نقاط ضعف خود را پوشش می‌داد. الان استقلال در آسیا شرایط حساسی دارد و معلوم نیست چه خواهد شد. اگر بازیکنی مثل تیام از ابتدای فصل گذشته در استقلال حضور داشت این تیم قهرمان می‌شد. به جای اینکه به این چیز‌ها رسیدگی شود برای خودشان با «پندارتایم» تبلیغ کردند و هیچ‌کس به فکر استقلال نیست. 
اکبرپور در پایان، حرف‌های جالبی می‌زند: من نمی‌دانم چرا استقلال با این شرایط و جایگاه نمی‌تواند بازیکن بگیرد ولی تیم رقیب با وجود آنکه محروم است ۵ بازیکن به خدمت گرفته است. من را مدیرعامل استقلال کنند تا همین حالا بازیکنان تاپ لیگ برتر را جذب کنم. اگر مدیران استقلال نمی‌توانند تیم را اداره کنند بهتر است بروند./دانشجو
ارسال نظرات
موضوعات روز