پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵
افتخاری به خاطر تیام و جپاروف استعفا داد؟!
تیام و جپاروف دیروز به یکی از مسئولان باشگاه در ترکیه پیغام دادند که «ما را الکی به ترکیه کشیدید؟!»
کد خبر: ۲۷۴۰۰
تیتر20 - کناره گیری افتخاری از استقلال، مثل بمب ساعتی در این باشگاه بود. این بمب صبح دیروز منفجر شد تا در باشگاه استقلال اتفاقات عجیب و غریبی رخ دهد. در این بین، اما دلایل مختلفی برای کناره‌گیری افتخاری اعلام شد که به نظر می‌رسد مهمترین دلیل، جور نکردن دلار برای قرارداد جدید مامه تیام و سرور جپاروف بود. افتخاری تا سه‌شنبه‌شب تمام تلاش خود را برای جور کردن دلار کرد ولی موفق نشد. هفته گذشته وزیر ورزش ۵۰۰ هزار دلار در اختیار استقلال قرار داد. او این پول‌ها را داده بود تا استقلال تکلیف قراردادهایش را روشن کند. منتها شفر پایش را در یک کفش کرد که استقلال باید به ترکیه برود و اردو بزند. افتخاری هم جلوی او نایستاد و در نهایت موافقت کرد تیم عازم ترکیه شود. بدین ترتیب مبلغ قابل توجهی از پولی که وزیر داده بود صرف این اردو شد. چنین اتفاقی دلخوری مسئولان وزارتخانه را در پی داشت. افتخاری با این وجود تلاش کرد تا جپاروف و مامه تیام را به دبی بکشاند تا قراردادشان را تمدید کند. او همه‌جوره از سوی هواداران تحت فشار بود و می‌دانست اگر تیام و جپاروف را نگیرد، به عنوان مدیری منفور باید استقلال را ترک کند.

افتخاری نیاز به ۲۰۰ هزار دلار دیگر داشت تا بتواند قرارداد این دو بازیکن را تمدید کند. او به عالم و آدم زنگ زد تا این پول را جور کند. حتی با دوستانش در خارج از ایران تماس گرفت و گفت: «۲۰۰ هزار دلار نیاز داریم. آن را حواله کنید خیلی از مشکلات‌مان حل می‌شود. قول می‌دهم در اولین فرصت پول را برگردانم...»، اما او از همه پاسخ منفی شنید. افتخاری نتوانست این پول را جور کند و وقتی خبر فوت پدرش به ترکیه رسید، تصمیم گرفت سریع به کشور بازگردد. این اتفاق دلیلی بود برای آنکه او اردو را ترک کند و حداقل به خاطر پول جور نکردن، نفس راحتی بکشد.

تیام و جپاروف دیروز در ترکیه شاکی بودند. پژمان منتظری مدافع استقلال هم دیروز در مصاحبه اش گفت: «افتخاری به دلیل درگذشت پدرش به تهران برگشت، اما اینجا دو بازیکن نشسته‌اند و منتظرند تا قراردادشان تمدید شود، چه کسی باید با این‌ها صحبت کند؟»

تیام و جپاروف دیروز به یکی از مسئولان باشگاه در ترکیه پیغام دادند که «ما را الکی به ترکیه کشیدید؟!» مامه که خیلی شاکی‌تر است. مدیران استقلال به او خیلی اصرار کردند تا برای مذاکره به ترکیه برود و حالا که او در ترکیه است، تکلیفش را روشن نکرده اند. وقتی دیروز خبر استعفای افتخاری به آن‌ها رسید، شوکه شدند، چون او در جلسه آخر گفته بود باشگاه می‌خواهد هر طور شده قرارداد جدید با آن‌ها امضا کند. افتخاری، اما وقتی جدی‌تر به پیشنهاد تمدید قرارداد این دو بازیکن فکر کرد، به این نتیجه رسید رفتن برایش بهتر است تا اینکه بخواهد بماند. جپاروف گفت: باید ۱۳۰ هزار دلار طلب گذشته‌اش را بدهند تا تازه برای قرارداد جدید مذاکره کند. البته عده‌ای هم گفتند او این پول را گرفته است. تیام هم از تسویه بدهی‌ها و همین‌طور امضای قرارداد ۶ ماهه حرف زد تا افتخاری تصمیم به رفتن بگیرد. حالا مدیر بعدی که قرار است جای او را بگیرد، وارث این مشکلات بزرگ خواهد بود./خبرورزشی
ارسال نظرات
موضوعات روز