جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵
رئیس هیئت مدیره استقلال:
رئیس هیئت مدیره استقلال به خبرورزشی گفت: به خاطر جپاروف مصالح استقلال را زیر پا نمی‌گذاریم.
کد خبر: ۲۷۴۵۱
تیتر20 - یکی از خروجی‌های جلسه چهارشنبه استقلال، انتخاب اکبر عباسی‌ملکی به عنوان رئیس هیئت مدیره این باشگاه بود. مردی که قاطعانه معتقد است استقلال همواره باید برای قهرمانی تلاش کند، اما در عین حال هرگز اصول خود را زیر پا نگذارد. دیروز عصر وقتی ملکی از مجلس ختم پدر رضا افتخاری خارج شد، فرصتی دست داد تا دقایقی در مورد شرایط فعلی استقلال با او همکلام شویم. ملکی با صراحت در مورد سوژه‌ها و حواشی مختلف این تیم حرف زد. چکیده پاسخ‌های او را به اتفاق همدیگر می‌خوانیم.
چشمی جایی نمی‌رود
روزبه چشمی پسر بسیار خوب و مؤدبی است. این بازیکن به پای استقلال ایستاد و البته استقلال هم پشت او را خالی نکرد. روزبه بچه متعصبی است و تا امروز هرگز حرفی از پول نزده است. او برای باشگاه شرط نگذاشته و هم از نظر فنی و هم به لحاظ اخلاقی مورد تأیید است. روزبه در پازل تاکتیکی آقای شفر قرار دارد و ان‌شاءا... در هفته‌های آغازین فصل به کمک ما خواهد آمد. شک نکنید که چشمی جایی نمی‌رود.
قول قهرمانی
قول قهرمانی؟ ما همیشه قول قهرمانی می‌دهیم، چون استقلال همواره باید مقتدرانه پیش برود. این تیم باید همواره برای فتح جام تلاش کند، چون مردم این را از ما می‌خواهند. در دوره آقای افتخاری هم همین بود. در تمام دوره‌ها همین‌طور است.
مدیر پاک‌دست
رضا افتخاری از استقلال رفت، اما نباید از حق بگذریم که برای استقلال زحمت کشید. فوت پدر عزیزش را به ایشان تسلیت می‌گویم. آقای افتخاری مدیر پاک‌دستی بود و برای استقلال زحمت بسیاری کشید. برایش همیشه در زندگی آرزوی موفقیت می‌کنم.
تیام استقلالی ماند
هواداران استقلال در مورد تیام کلی سؤال می‌کنند و مدیریت باشگاه هم به احترام مردم قضیه را دنبال می‌کرد. به امید خدا و با تلاش مدیران استقلال مامه تیام در استقلال می‌ماند. تیام استقلالی می‌ماند و تمام! الان آقای فتحی در ترکیه پیگیر همین مسئله است.
به خاطر جپاروف شرایط را زیر پا نمی‌گذاریم
آقای سرور جپاروف بازیکن خوب و محترمی است، اما ما هم محدودیت‌ها و مقررات خاص خودمان را داریم. باید با توجه به شرایط ارزی، حساب و کتاب مالی‌مان خیلی جمع باشد. سرور بازیکن خوبی است، اما به خاطر او مصالح باشگاه را زیر پا نمی‌گذاریم. اگر ایشان بخواهد در استقلال بماند، باید شرایط ما را بپذیرد.
تهمت به شفر دروغ است
حرف‌هایی که در فضای مجازی پیرامون پورسانت گرفتن آقای شفر مطرح شده کاملاً دروغ است. این حرف‌ها  بی‌پایه و اساس است. در ماه‌هایی که شفر سرمربی استقلال بوده هیچ حرکت بد و زشتی از او ندیده‌ایم. یک مربی باشخصیت که نتایج خوبی هم گرفته است. آبروی مردم چیز کوچکی نیست که به همین راحتی ریخته شود و آب از آب تکان نخورد. هواداران این حرف‌ها را باور نکنند. بدون سند و مدرک که نمی‌شود به کسی تهمت زد.
انتخاب با نظر وزیر
آقای فتحی سرپرست شده‌اند و جای آقای افتخاری آمده‌اند، اما مدیرعامل نیستند، چون به لحاظ قانونی فقط زمانی پست مدیرعاملی را احراز خواهند کرد که مجمع باشگاه تشکیل شود و این حکم را تأیید کند. تازه پس از آن هم آقای وزیر به عنوان رئیس مجمع باید این گزینش را تأیید کنند./ خبرورزشی
ارسال نظرات
موضوعات روز