جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۳
علی کریمی جانشین امید ابراهیمی در استقلال گفت: یکی از دلایل حضورم در استقلال کار کردن با شفر بود.
کد خبر: ۲۷۴۹۱
تیتر20 - علی کریمی به پایان اولین هفته استقلالی شدنش نزدیک می‌شود. او که با تست‌های پزشکی ایفمارک توانست به استقلال بپیوندد از اینکه در این تیم تمرین می‌کند ابراز خوشحالی می‌کند. بازیکن خوزستانی استقلال در صحبتی که با هم‌تیمی‌های خود داشته از اینکه به این تیم پیوسته ابراز خرسندی می‌کند.
علی کریمی در این باره گفت:

«۴ سال و اندی برای تیم سپاهان توپ زدم که از تیم‌های بزرگ ایران محسوب می‌شود. حالا هم خوشحالم توانستم نظر شفر را جلب کنم تا برای استقلال با میلیون‌ها هوادار در ایران و خارج از کشور توپ بزنم. من با سپاهان قهرمانی لیگ را به دست آوردم و دوست دارم در استقلال هم به این عنوان دست یابم».

این بازیکن اهل شهرستان ایذه استان خوزستان در صحبت‌های خود گفت:

«یکی از دلایل حضورم در استقلال کار کردن با شفر بود که جزو مربیان کارنامه‌دار بین‌المللی است. کاری که او فصل قبل با استقلال انجام داد را دیدم و می‌دانم این فصل هم در استقلال موفق می‌شود».

این بازیکن ۲۵ ساله گفت:

«علاوه بر این خوشحالم به تیمی پیوستم که جمعی از دوستانم در تیم ملی در آن حضور دارند و طی این سال‌ها در اردو‌های ملی با آن‌ها تمرین کرده بودم».

علی کریمی از جو تیم هم راضی است و گفت:

«با توجه به سبک مربیگری شفر رقابت خیلی بالایی در استقلال وجود دارد و این موضوع باعث شده تمرینات به اندازه یک مسابقه جدی و نزدیک باشد. برای اینکه متوجه این موضوع شوید باید یک جلسه تمرین استقلال را از نزدیک ببینید تا رقابت شدید بین بازیکنان به ویژه جوانتر‌ها را حس کنید».

علی کریمی با قراردادی یک‌ساله به ارزش ۱.۶ میلیارد تومان به استقلال پیوسته و جزو بازیکنان گران‌قیمتی محسوب می‌شود که در روز‌های پایانی فعالیت افتخاری در استقلال با این تیم قرارداد بست./پارس فوتبال
ارسال نظرات
موضوعات روز