شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳

تیتر20 - با نزدیک شدن به فصل تابستان بسیاری از علاقمندان به جاذبه های دیدنی در پی سفر به مناطق خوش آب و هوا و زیبا هستند. کشورهای آسیای شرقی برای سفر و تغییر روحیه افراد بسیار مناسب است. این کشورها دارای امکانات بسیار خوبی برای مسافران و گردشگران هستند و سرمایه گذاری خوبی بر روی زیر ساخت ها انجام گرفته است .

به طور کلی می توان گفت دیدنی های بسیار زیبایی در دنیا وجود دارد که می توان از دیدن آن ها یک عمر لذت برد، این دیدنی ها که بر دو نوع دیدنی های طبیعی و دیدنی های ساخته بشر تقسیم می شوند، می تواند بر روحیه تاثیر بسیار خوبی را گذارد.
از طرفی کشورهای بسیار زیادی هستند که با سرمایه گذاری بر روی این جاذبه ها و دیدنی ها و ساخت زیر ساخت های بسیار مناسب توانسته اند درصد قابل توجهی از گردشگران و مسافران علاقه مند به سفر را جذب کنند و از این کار بسیاری از فعالیت ها و کسب و کاری های محلی و ملی خود را توسعه دهند و ارزش افزوده قابل توجهی را بوجود آورند.در این بخش از آشنایی با ویتنام قصد داریم تا در مورد سه تور پرطرفدار و جذاب برای شما همراهان همیشگی بیشتر بگوییم، پس همراه با وب سایت تور ویتنام باشید.

دیدنی های جذاب جزیره بالی و کشور قبرس


در این میان کشورهای آسیای با ایجاد الگوهای جدید تحولی عظیم را ایجاد کرده اند، کشور های مالزی ، اندونزی و تایلند با تبلیغات بسیار مناسب و ایجاد بهترین امکانات رفاهی در بالای جدول این کشورها قرار گرفته اند. سالانه گردشگران زیادی برای استراحت و تفریح به جزایر بالی می آیند به طوری که می توان گفت تور بالی پرطرفدار ترین تور اندونزی است.

از طرف دیگر تایلند نیز با داشتن تاریخ بسیار متفاوت خود که ایجاد کننده معماری بسیار زیبا شده است و معابد باشکوهی که ساعت ها می توانید به تماشای ان ها بنشینید وجود دارد. از معروف ترین معابد تایلند می توان به: معبد بودای خوابیده، معبد سفید، وات آرون و معبد بودای زمردین اشاره کرد. همانطور که گفته شد در طراحی هر یک از این معابد نکات تاریخی و فرهنگی بسیار زیادی وجود دارد که با آگاهی از آن ها می توانید لذت بیشتری را تجربه کنید.دیدن از این معابد را حتما در برنامه تور پوکت و تایلند خود قرار دهید.
اما یکی دیگر از نقاط گردشگری دنیا که بسیار دنج و دیدنی می باشد کشور قبرس است. این کشور دارای جزایر بسیار زیبا و دیدنی است که از هر نظر برای تفریح و استراحت نه تنها مناسب می باشد بلکه شما می توانید با سفر به این کشور تجربه ای منحصر به فرد را تجربه کنید.

دیدنی های جذاب جزیره بالی و کشور قبرس

قلعه سنت هیلاریون

از زیباترین آثار به جای مانده از تاریخ گذشته مدیترانه، قلعه سنت هیلاریون می باشد که در گذشته این قلعه سنگر برای جنگ های صلیبی و خانه اسطوره های افسانه ای زیادی بوده است. فضای داخلی قلعه بسیار متفاوت بوده است و اگر از این بنا بالا بروید می توانید شاهد نمایی بسیار زیبا و دلپذیر از جزیره باشید. دیدن از این بنای تاریخی را از دست ندهید.

سالامیس باستان

این بنا نیز بسیار دیدنی و جذاب می باشد، محل خرابه های مرمرین و کوریون باستان از مکانهای تاریخی دیدنی قبرس به شمار می روند. قدم زدن در بین خرابه های سالامیس، تاریخ پرفراز و نشیب این بنا است. مجسمه های بدون سر بزرگ هلنی که توسط مسیحیان متعصب به این روز افتاده اند، در مرکز ویرانه های سالامیس قرار دارد. بسیاری از آژانس های مسافرتی دیدن از این بنای تاریخی را در برنامه تور قبرس خود قرار می دهند.

دیدنی های جذاب جزیره بالی و کشور قبرس

ساحل نیسی

از معروف ترین سواحل قبرس می باشد، که در تمام سال گردشگران بسیاری را به خود می بیند. این ساحل در فصل تابستان بسیار شلوغ بوده می باشد. آب دریای این منطقه زلال و شفاف می باشد و برای تفریح و انجام غواصی و ورزش های آبی از هر نظر مناسب می باشد.

در آخر به شما پیشنهاد می کنیم قبل از سفر به قبرس اطلاعات کاملی را از این کشور بدست آورید تا از تمام دقایق خود در این کشور لذت ببرید و کمترین هدر رفت زمان را داشته باشید.

ارسال نظرات
موضوعات روز