جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۸
پرسپولیس می‌تواند با بخشی از در آمدی که از بیرانوند کسب می‌کند مبلغ رضایت نامه دروازه بان 27 ساله ذوب آهن را به راحتی پرداخت کند.
کد خبر: ۲۷۹۸۵
تیتر20 - درخشش علیرضا بیرانوند در جام جهانی باعث شد که این بازیکن با پیشنهاداتی از سوی تیم های اروپایی روبرو شود و ساز جدایی سر دهد. بیرانوند طی جلساتی که با مدیران و کادر فنی پرسپولیس در ابتدای فصل برگزار کرد تصمیم گرفت که نیم فصل اول در میان یاران پرسپولیس بماند و نیم فصل دوم این تیم را به مقصد یکی از تیم های اروپایی خواهان خود ترک کند.

اما به دلیل بی مهری های برانکو و نیمکت نشینی در بازی های ابتدایی فصل زودتر از موقع مقرر قصد جدایی داشته و می خواهد هرچه زودتر به بشیکتاش ترکیه بپیوندد. حال برانکو تصمیم دارد علیرغم داشتن رادو در تیمش یک دروازه بان شش دانگ دیگر را در اختیار بگیرد و به همین صورت رشید مظاهری را در نظر گرفته است. رشید مظاهری که در ذوب آهن بسیار عالی کار کرده است و در اردوهای اخیر تیم ملی ایران همیشه حضور داشته است می تواند تضمینی بسیار عالی برای دروازه پرسپولیسی ها باشد.

البته ذوب آهن به راحتی نمی خواهد این بازیکن مطرح خود را از دست بدهد و پرسپولیس در این راه کار سختی را در پیش دارد. البته رابطه خوب مدیران دو تیم می تواند این انتقال را تسریع بخشد. پرسپولیس می تواند با بخشی از در آمدی که از بیرانوند کسب می کند مبلغ رضایت نامه دروازه بان 27 ساله ذوب آهن را به راحتی پرداخت کند./ورزش 11
ارسال نظرات
موضوعات روز