جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۷
کاپیتان سابق پرسپولیس گفت: هیچ شکایتی از پرسپولیس به AFC نداشتم.
کد خبر: ۲۸۳۱۴
تیتر20 - رضا نورمحمدی مدافع و کاپیتان پیشین پرسپولیس، یکی از کسانی است که گفته می‌شد از این باشگاه به کمیته تعیین وضعیت کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرده و از طریق AFC خواستار دریافت مطالباتش از باشگاه شده است. در این مورد با علیرضا تماس گرفتیم، اما او، شکایت از باشگاه پرسپولیس را تکذیب کرد. 
نورمحمدی به ما گفت: «تمام این اخبار، کذب است زیرا من هیچ شکایتی از پرسپولیس نکردم. بالاخره برای چند سال، کاپیتان این تیم بودم و دلم نمی‌خواست با شکایت کردن به کمیته انضباطی فدراسیون ایران یا کنفدراسیون فوتبال آسیا، مشکلی برای تیم محبوبم ایجاد کنم. البته مدیریت قبلی، رفتار بدی با همه ما داشت و مثلاً بابت یک مصاحبه علیه هیئت مدیره، مرا ۲۰۰ میلیون تومان جریمه کرد ولی من پرسپولیسی هستم و حاضر نمی‌شوم از این باشگاه شکایت کنم.» 
این بازیکن اضافه کرد: «طلب من، آن‌قدر‌ها هم نیست که بابتش، پرسپولیس را به دردسر بیندازم. حدود ۳۰۰ یا شاید ۳۵۰ میلیون تومان طلب دارم. اتفاقاً چند روز پیش با گرشاسبی در خصوص طلبم صحبت کردم که او گفت: وقتی به تهران آمدم، به مسئول دایره مالی باشگاه مراجعه کنم تا میزان دقیق مطالباتم مشخص شود. بعد از آن هم، دور یک میز می‌نشینیم و بر سر دریافت این طلب با باشگاه به توافق می‌رسیم. شنیده‌ام برخی بازیکنان، بخشی از طلب‌شان را بخشیدند و به پول‌شان رسیدند. شاید من هم برای کمک به پرسپولیس، همین کار را انجام بدهم. به هر حال اصلاً دوست ندارم به خاطر من و طلبی که از باشگاه دارم، پرسپولیس وارد ماجرا‌های دیگری از جمله حذف از آسیا و دردسر‌های بیشتر شود.» 
از او پرسیدیم حالا عضو کدام تیم است که ادامه داد: «قرار بود برای بادران در لیگ یک بازی کنم و حتی قرارداد داخلی‌ام را با این باشگاه به امضا رساندم، اما خداداد عزیزی تماس گرفت و گفت: به سپیدرود بروم و به او کمک کنم. من هم پس از مشورت با مهدی پاشازاده، راهی رشت شدم، اما دیدم اینجا وضعیت خوبی وجود ندارد. به ما قول داده بودند شرایط مالی را سر و سامان بدهند که این اتفاق رخ نداده و از سوی دیگر، مدیریت و کادر فنی هم تغییر کرده است.» 
نورمحمدی در نهایت گفت: «اگر تا روز پنج‌شنبه و قبل از بازی با پدیده مشهد، تکلیفم روشن نشود، از سپیدرود جدا می‌شوم و به تیم دیگری می‌روم. هنوز زمان نقل و انتقالات به اتمام نرسیده و می‌توانم تیمم را عوض کنم.»/خبرورزشی
ارسال نظرات
موضوعات روز