شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۵
محصولات MVM در حال حاضر به دلیل نبود محصولات با کیفیت و معتبر خارجی به یکی از برندهای در دسترس مردم تبدیل شده است که از سرناچاری به سراغ این محصولات می‌روند
کد خبر: ۲۸۳۲۳
جدیدترین شرایط فروش محصولات MVM با سود عجیب!

تیتر20 - محصولات MVM در حال حاضر به دلیل نبود محصولات با کیفیت و معتبر خارجی به یکی از برندهای در دسترس مردم تبدیل شده است که از سرناچاری به سراغ این محصولات می‌روند و علیرغم افزایش قیمت ارز در ایران، به تازگی تفاوت اندکی در قیمت کارخانه و بازار محصولات MVM ایجاد شده است که به همین دلیل شرکت مونتاژکننده این برند اقدام به عرضه طرح فروشی کرده است که از شرایط عجیبی برخوردار است.

متولی مونتاژ محصولات MVM در ایران از شرایط فروش محصولات خود رونمایی کرد که مشتریان می‌توانند با پرداخت مبلغ اعلام شده در بخشنامه این شرکت، از شرایط پیش فروش ۶۰ روزه این شرکت بهره مند شوند.

محصولات MVMاز شرایط عجیب این طرح فروش سود مشارکت ۱۲ درصدی است که برخلاف خودروسازان ایرانی بوده و همچنین سود تاخیر در تحویل نیز ۱۸ درصد عنوان شده است که به طور معمول این رقم می‌بایست ۲.۵ درصد ماهانه یا چیزی در حدود ۳۰ درصد باشد که نمونه این سود تاخیر در شرایط فروش جاری بعضی از شرکت‌های داخلی قابل مشاهده است.

قیمت تمامی خودروها غیرقطعی بوده و مشتری در زمان صدور دعوتنامه و پس از کسر سود مشارکت می‌بایست نسبت به تکمیل وجه اقدام نماید که هیچ گونه تسهیلات اعتباری نیز به او تعلق نخواهد گرفت.

محصولات MVMپیش فروش نقدی خودروی X22

انواع مدل‌های خودروی X22 در این طرح با پیش پرداخت ۳۵ تا ۴۲ میلیون تومان قابل ثبت نام بوده و موعد تحویل آن نیز ۶۰ روز کاری عنوان شده است.

پیش فروش نقدی خودروی X33

در مورد این خودرو صرفا مدل اسپورت ارائه می‌شود که مشتری با پرداخت ۴۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان ثبت نام خود را قطعی می‎کند. سود مشارکت این طرح نیز ۱۲ و سود تاخیر ۱۸ درصد خواهد بود و موعد تحویل ۶۰ روزه است.

پیش فروش نقدی خودروی -New MVM315 H Sport Excellent

آخرین خودروی موجود در این طرح فروش New MVM315 H Sport Excellent است که با نقدینگی ۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قابل ثبت نام بوده و مشتری پس از ۶۰ روز کاری، خودروی خود را تحویل می‌گیرد. سود مشارکت و تاخیر نیز همانند دو خودروی دیگر خواهد بود.

طبق اعلام شرکت مدیران خودرو موجودی این ثبت نام محدود بوده و به محض اتمام ظرفیت امکان ثبت نام بسته خواهد شد./چرخان
ارسال نظرات
موضوعات روز