جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲

تیتر20 - قاصدک 24 به عنوان یکی از سامانه های جامع ارائه دهنده خدمات سفر، این امکان را برای خریداران خود مهیا می‌سازد که بدون نگرانی در خصوص امنیت، سرعت، راحتی و حتی هزینه آمد و شد با یک وسیله نقلیه، سفرشان را مدیریت نمایند. این سامانه مفتخر است که با فروش انواع بلیط هواپیما اعم از بلیط هواپیما خارجی، بلیط هواپیما چارتر و فروش بلیط قطار، پروسه یک سفر خاطره انگیز را برای کاربران خود تسهیل می‌نماید.


فروش بلیط هواپیما، بلیط قطار، بلیط هواپیما خارجی و بلیط چارتر در قاصدک 24

فروش بلیط هواپیما با نازلترین قیمت

امروزه فروش بلیط هواپیما در سامانه های جامع خدمات سفر، سبب صرفه جویی در زمان مسافر و عدم نیاز به مراجعه حضوری وی به آژانس های مسافرتی شده است. امری که به موجب آن سایتهای زیادی برای فروش بلیط هواپیما ایجاد شده اند که هر یک از آنها در تلاشند تا با در نظر گرفتن برخی مزایا برای مسافران، سهم بیشتری از این بازار بدست اورند. اما آنچه که سامانه جامع خرید بلیط قاصدک 24 را از سایر سامانه های فروش بلیط هواپیما متمایز می‌سازد، کاربری ساده و سریع این سایت است. چرا که کلیه مراحل فروش بلیط هواپیما در قاصدک 24 به صورت آنلاین صورت می‌پذیرد و یک تیم پشتیبانی مجرب 24 ساعته برای پاسخگویی به کاربران، در صورت بروز هرگونه سوال یا اشکال در مراحل خرید آماده اند.

قاصدک 24؛ کاملترین منبع خرید بلیط هواپیما خارجی

قاصدک 24 طی همکاری با بسیاری از ایرلاینهای معتبر داخلی و خارجی امکان خرید انواع بلیط هواپیما را در پروازهای داخلی و خارجی برای مشتریان خود مهیا می‌سازد. خرید بلیط هواپیما خارجی از قاصدک 24 به سادگی و تنها با انتخاب چند گزینه در دسترس است. برای این منظور کاربر می بایست با مراجعه به صفحه اصلی سامانه به آدرس www.ghasedak24.com و انتخاب گزینه "پرواز خارجی" نسبت به تکمیل فیلدهای مربوطه اقدام و بلیط هواپیما خارجی مدنظر خود را در مسیر دلخواه جستجو نماید. شایان ذکر است بلیط هواپیما خارجی انتخابی پس از رزرو و تکمیل مراحل خرید در اسرع وقت به آدرس پست الکترونیکی کاربر ارسال می‌شود لذا ضروری است به هنگام ثبت ایمیل خود در سامانه، دقت لازم را مبذول فرمایید.

امکان خرید ارزانترین بلیط هواپیما چارتر تنها با چند کلیک

برای خرید ارزانترین بلیط هواپیما چارتر در قاصدک 24 تنها کافیست، با انتخاب مبدا، مقصد و تاریخ سفر، بلیط هواپیما مورد نظر خود را در موتور هوشمند سامانه جستجو نمایید، فهرست نمایش داده شده را با فیلتر قیمت محدود سازید و مناسبترین بلیط چارتر را خریداری نمایید. فراموش نکنید آخرین مهلت برای خرید بلیط هواپیما چارتر در پروازهای داخلی، یک ساعت و 30 دقیقه قبل از پرواز و برای سفرهای خارجی سه ساعت پیش از پرواز است. 
گفتنی است قیمت بلیط چارتر توسط شرکتهای چارتر کننده آن تعیین می‌شود و ایرلاینها هیچگونه اختیاری در تعیین قیمت این بلیط ها ندارند. همین امر نیز سبب شده است تا قیمت بلیط چارتر هواپیما در مقایسه با بلیط های سیستمی دچار نوسانات متعددی گردد و دارای نرخهای مختلفی در یک مسیر خاص باشد.

فروش بلیط قطار

سامانه جامع خرید بلیط قاصدک 24، به منظور سهولت و سرعت بیشتر دسترسی کاربران خود به انواع وسیله نقلیه، چندی است که با گردآوری مجموعه کاملی از بلیط ها اقدام به فروش بلیط قطار نموده است. فروش بلیط قطار در قاصدک 24 با توجه به نوع قطار اعم از لوکس، درجه یک، درجه دو، سالنی و... در بازه نرخی متفاوتی صورت می‌پذیرد که همین تنوع در قیمت بلیط قطار نیز یکی از اصلی ترین عوامل رضایت کاربران از مجموعه قاصدک 24 است. 
در پایان یادآور می‌شویم پروسه فروش بلیط قطار نیز همچون مراحل فروش بلیط هواپیما در قاصدک 24 برای کاربران به سادگی و تنها با در اختیار داشتن اطلاعات شخصی، یک کارت بانکی متصل به شبکه شتاب و رمز دوم آن و آدرس یک پست الکترونیکی و حتی بدون نیاز به ثبت نام در سایت انجام می‌پذیرد.

ارسال نظرات
موضوعات روز