جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۵
مورینیو:
مورینیو هیچ نگرانی ای بابت اخراج از یونایتد ندارد.
کد خبر: ۲۹۰۷۳
تیتر20 - اختلافات میان مورینیو و وودوارد در فصل تابستان بر سر جذب بازیکن، حاشیه هایی را پیرامون آینده این سرمربی پرتغالی در الدترافورد ایجاد کرد، شروع بد یونایتد در فصل جدید نیز فشارها را بر روی سرمربی یونایتد بیشتر کرد، با این وجود مورینیو که توانست با پیروزی ۲-۰ مقابل برنلی، اندکی نفس بکشد، مدعی است فشاری از بابت اخراج احساس نمی کند. او چنین نظری دارد:

آن ها (رسانه ها) می گویند جایگاهم در یونایتد در خطر است، من که این طور فکر نمی کنم. اگر من را برکنار کنند می دانید چقدر باید هزینه غرامت بپردازند؟

این در حالی است که فعلاً برخی هواداران یونایتد از مورینیو حمایت کرده اند و این حمایت را در پایان بازی با تاتنهام نشان دادند و در در ابتدای بازی با برنلی هم با فرستادن یک هواپیما و یک بنر متصل به آن، خواستار برکناری وودوارد شده اند.

گفتنی است مورینیو سال گذشته قراردادش را تمدید کرد و در قرارداد فعلی او سالیانه ۱۵ میلیون پوند دریافت می کند و این قرارداد تا سال ۲۰۲۰ اعتبار دارد و می تواند برای یک فصل دیگر هم تمدید شود.َ/نود
ارسال نظرات
موضوعات روز