چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
ژل جادویی برای لکه های غذا!

تیتر20 - هیچ چیز بدتر از این نیست که پیراهن و یا شلوار مورد علاقه ما یا ملحفه و رومیزی که دوست داریم و هرچیز دیگری از وسایل خانه که برایمان ارزشمند است، روغنی شود و منشا این روغن لکه های غذا باشد.

از قدیم و ندیم برای این مساله، مادر بزرگ ها و زن های با تجربه فامیل، همیشه راه حل ها و پینشهاداتی داشته و هنوز هم دارند. اگر هم بخواهیم جست وجویی در فضای وب داشته باشیم دستور العمل های متعددی از جانب افراد مختلف برای از بین بردن لکه های روغن خواهیم دید که ترکیباتی از مواد مختلف را پیشهاد می کنند.

حالا به نظر می رسد که برند پرسیل با الهام از دانش گذشتگان و مادربزرگ ها و تکنولوژی و علم روز تلاش کرده، همه این ها در هم ترکیب کرده و محصولی ارائه دهد که جمیع همه این ها باشد.

محصول جدید پرسیل برای لکه های غذا، که از تکنولوژی آلمان بهره مند است و از خاصیت فعال بودن در آب سرد هم برخوردار است،  شاید همان چیزی باشد که در طول همه این سالها خانواده ها به دنبال یافتنش بودند تا لکه های غذا را از سطوح پارچه ای بردارند.

جالب است که در بیشتر دستور العمل های مربوط به برداشتن لکه های غذا از روی سطوح، استفاه از چند قطره مایع ظرفشویی هم هست. حالا چه بهتر که ژلی باشد که مخصوص همین امر ساخته شده است.

با این حال باید میزان موفقیت این محصول را از مصرف کننده پرسید و نظر آن ها را هم دانست.

ارسال نظرات
موضوعات روز