جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۶
در حال حاضر با توجه به آشفتگی بازار خودرویی کشور و حباب قیمتی موجود، خرید نمونه صفر کیلومتر پژو ۲۰۶ دارای مشکلاتی از قبیل عدم بودجه کافی از سوی خریداران بوده و هر فردی نمی‌تواند به راحتی نمونه صفر کیلومتر ۲۰۶ را در تیپ‌های مختلف تهیه نماید.
کد خبر: ۲۹۳۳۲
با ۴۰ میلیون تومان، چه مدلی از پژو ۲۰۶ را می‌توان خرید؟

تیتر20 - در این مطلب قصد داریم با بررسی بازار خودرویی کشور، یک مطلب کلی را راجع به خرید انواع مد‌ل‌های مختلف پژو ۲۰۶ تا سقف بودجه‌ای برابر با ۴۰ میلیون تومان تهیه کنیم.

با ما همراه باشید. (لازم به یاداوریست که در این مطلب در هر بخش به ذکر یک مدل اکتفا شده است)

۱-پژو ۲۰۶ تیپ ۲

یکی از مدل‌های مختلف پژو ۲۰۶ که در حال حاضر همچنان به صورت صفر کیلومتر تولید در خطوط تولید ایران خودرو می‌شود، تیپ ۲ نام دارد. با بودجه‌ای تا سقف ۴۰ میلیون تومان، در حال حاضر می‌توان مدل ساختاری ۱۳۹۲ این خودرو را با رنگ بدنه مشکی و با کارکردی کمتر از ۸۵ هزار کیلومتر در بهترین شرایط فنی، ظاهری و جانبی (بیمه نامه مدت دار و …) تهیه کرد.

۲-پژو ۲۰۶ تیپ ۵

تیپ ۵ نمونه ارتقاع یافته همان تیپ ۲ بوده که در بخش پیشرانه و امکانات،‌ دارای نوآوری‌های بیشتری بوده و مدلی بسیار محبوب در بازار خودرویی کشور است.

با بودجه‌ای تا سقف ۴۰ میلیون تومان، می‌توان تیپ ۵ را با مدل ساختاری ۱۳۹۰ با رنگ بدنه سفید و با کارکردی کمتر از ۱۲۵ هزار کیلومتر در بهترین شرایط فنی، ظاهری و جانبی خریداری کرد.

۳-پژو ۲۰۶ تیپ ۶

تولید این خودرو چند سالیست که متوقف شده و تنها می‌توان مدل‌های کارکرده آن را در بازار تهیه کرد. این مدل از نظر مشخصات فنی تفاوتی با تیپ ۵ ندارد و تنها در بخش گیربکس با دارا بودن یک جعبه دنده ۴ سرعته اتوماتیک، متمایز از تیپ ۵ است. با بودجه‌ای تا سقف ۴۰ میلیون تومان می‌توان ۲۰۶ تیپ ۶ را با مدل ساختاری ۱۳۸۸ با رنگ بدنه سفید و با کارکردی کمتر از ۱۶۵ هزار کیلومتر در بهترین شرایط فنی، ظاهری و جانبی خریداری کرد.

۴-پژو ۲۰۶ صندوقدار (V8)

۲۰۶ صندوقدار (V8) دارای همان پیشرانه ۱.۶ لیتری موسوم به TU5 است که در مدل هاچبک این خودرو نیز مشاهده می‌شود. با بودجه‌ای تا سقف ۴۰ میلیون تومان،‌ می‌توان این خودرو را با مدل ساختاری ۱۳۹۱ با رنگ بدنه سفید و با کارکردی کمتر از ۱۳۵ هزار کیلومتر در بهترین شرایط فنی، ظاهری و جانبی خریداری کرد.

۵-پژو ۲۰۶ صندوقدار (v9)

از دیگر مدل‌های ۲۰۶ صندوقدار که گروه صنعتی ایران خودرو تولید و روانه بازار شده است،‌ ۲۰۶ صندوقدار (v9) نام دارد.  ۲۰۶ صندوقدار (v9) در واقع نمونه دنده اتوماتیک ۲۰۶ صندوقدار (V8) بوده و چند سالیست که تولید آن از جانب ایران خودرو متوقف شده است. با بودجه‌ای تا سقف ۴۰ میلیون تومان، میتوان این خودرو را با مدل ساختاری ۱۳۸۹ با رنگ بدنه مشکی و با کارکردی کمتر از ۱۴۰ هزار کیلومتر در بهترین شرایط فنی، ظاهری و جانبی تهیه کرد./چرخان
ارسال نظرات
موضوعات روز