پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵
رامین رضاییان تنها بازیکن تیم ملی است که این روزها تیم ندارد. حتی اشکان دژاگه هم که معمولا بدون تیم بود، به تراکتورسازی ملحق شده اما رامین نه.
کد خبر: ۲۹۶۶۰
تیتر20 - رامین رضاییان یک فصل دیگر با اوستنده بلژیک قرارداد داشت اما دو طرف ترجیح دادند به همکاری خود پایان دهند. رضائیان در این مدت تمرینات انفرادی داشت. پس از آن هم به اردوی تیم ملی ملحق شد و زیر نظر کادر فنی کار کرد. کی‌روش تصمیم گرفت در دیدار ازبکستان رامین را بازی ندهد و از وریا غفوری در نیمه اول و صادق محرمی در نیمه دوم آن مسابقه استفاده کند. در بازگشت به ایران، رامین تیم را همراهی کرد. 

او این روزها همچنان به دور از تمرینات تیمی است و به صورت انفرادی زیر نظر مربیان تیم ملی تمرین می‌کند.کارلوس کی روش برنامه ای تمرینی برای رامین در نظر گرفته تا بدنش آماده بماند و در صورت انتقال به باشگاه جدیدش، به مشکل برنخورد و از دیگر بازیکنان عقب نباشد. رامین همین حالا می تواند به لیگ برتر ایران ملحق شود و قرارداد جدیدش را ببندد ولی او تاکید کرده می خواهد در اروپا بازی کند. 

رامین در این باره می‌گوید: «همان‌طور که قبلا هم گفتم، هدفم این است که بتوانم در اروپا بازی کنم و همه تلاشم را می‌کنم تا ان‌شالله بتوانم به اروپا برگردم. اگر می‌خواستم در لیگ برتر بازی کنم، همین حالا می‌توانستم قرارداد ببندم.» 

شنیده می شود رامین حتی از کارلوس کی روش هم برای انتقالش کمک خواسته است./خبرآنلاین
ارسال نظرات
موضوعات روز