شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
گزارش تیتر20 از فاز جدید فعالیت های کارخانه صنایع غذایی فارسی
فارسی در حال حاضر در دوسته از محصولات «آماده پخت» و محصولات «آماده مصرف» از جمله سرآمدان صنعت خوراک کشور است، با ارائه یکی از متنوع ترین منوهای روز و منوهای شرکتی وهمین طور فعالیت گسترده در زمینه خدمات مجالس و سمینارها خدمات قابل ملاحظه ای به شهروندان ایرانی ارائه می نماید و گام های قابل قبولی در زمینه تامین سلامت وامنیت غذایی مردم برداشته است.
کد خبر: ۲۹۸۳۱
فارسی

تیتر20 - کیترینگ یا همان تهیه غذای فارسی، که در میان ایرانی ها یکی از برند های بسیار شناخته شده است و تقریبا کمتری کسی پیدا می شود که حداقل یک بار طعم غذاهای لذیذ این برند را تجربه نکرده باشد، کارخانه اختصاصی خود را راه اندازی کرده و گام تازه ای در فرایند توسعه خود را آغاز کرده است.  

گروه صنایع غذایی فارسی، که در سال 1344 به همت شادروان حاج محمدعلی فارسی بنیان گذاری شد، درسال 1364 فعالیت خود را در تالارداری و خدمات مجالس شروع کرد و اکنون درتازه ترین فاز توسعه خود و برای گسترش فعالیت های مرتبط با صنایع غذایی، با راه اندازی کارخانه مواد غذایی اختصاصی خود گام بسیار بلندی در ارتقای این برند صاحب نام ایرانی برداشته است. 

به اذعان مدیران این مجموعه، در گروه صنایع غذایی فارسی، تلاش براین است که فقط از گوشت گرم وغیره منجمد استفاده شده و با رعایت استانداردهای تولید و فراوری مانند گذشته بر مقوله کیفیت تاکید بسیار زیادی صورت گیرد. 

به نظر می رسد با احداث و بهره برداری از این کارخانه که به صورت تمام صنعتی است ، «فارسی» به یکی از شرکت های بزرگ در این زمینه تبدیل شود. 

فارسی که اکنون توسط سه برادر از خاندان فارسی اداره می شود، به عنوان ابداع کننده اولین تهیه غذای ایرانی درحوزه رستوران و کافه نیز کارنامه خوبی از خود برجای گذاشته است. 

 حالا بیش از چهار دهه فعالیت در زمینه تهیه غذا که همواره با رویکرد مشتری‌مداری و خلاقیت همراه بوده، پشتوانه تحولات نوین این برند اصیل ایرانی شده است که احداث کارخانه صنایع غذایی فارسی، یکی از گام های نمادها و نشانه های آن است. 

محمدرضا فارسی، مدیرعامل صنایع غذایی فارسی، درباره نقطه قوت این مجموعه چنین می گوید: «نقطه قوت صنایع غذایی فارسی این است که چون فارسی از ابتدا کترینگ‌دار بوده، توانسته طبع و طعم و مزه غذای سنتی ایرانی را با استفاده از تکنولوژی روز دنیا در خدمت صنعت قراردهد، لذا محصولات صنایع غذایی فارسی طعم خانگی دارد.»

به گفته او صنعت غذا در سطح کشور و در سطح جامعه جهانی به سمت غذای سالم و دور از هرگونه افزودنی حرکت می‌کند و مردم هم به این درک رسیده‌اند که هر نوع غذایی مناسب خوردن نیست.

 صنایع غذایی فارسی به‌خوبی در حال پاسخ دادن به این نیاز است و همان محصولی را تولید می‌کند و در اختیار عموم مردم قرار می‌دهد که مدیران، پرسنل و حتی خانواده‌های آن‌ها درحال استفاده از آن هستند‌.»

اما نکته کلیدی و مهمی که وی در بخشی از سخنان خود به آن اشاره می کند این است: « با توجه با شرایط اقتصادی فعلی و کاهش توان و قدرت مالی مردم، تولید کنندگان جهت پایین‌آوردن قیمت مجبور خواهند شد از کیفیت یا کمیت بکاهند که این به نوعی تهدید بسیار جدی برای صنایع غذایی خواهد بود، اما «فارسی» هیچ گاه از کیفیت نخواهد کاست‌.»

فارسی در حال حاضر در دوسته از محصولات «آماده پخت» و محصولات «آماده مصرف» از جمله سرآمدان صنعت خوراک کشور است، با ارائه یکی از متنوع ترین منوهای روز و منوهای شرکتی وهمین طور فعالیت گسترده در زمینه خدمات مجالس و سمینارها خدمات قابل ملاحظه ای به شهروندان ایرانی ارائه می نماید و گام های قابل قبولی در زمینه تامین سلامت وامنیت غذایی مردم برداشته است. 

شعب درحال گسترش صنایع غذایی فارسی که خدمات حوزه رستوران داری و تالارداری را به مردم ارائه می نماید و افتتاح اولین شعبه آن در 1364 آغاز این فعالیت بود، نیز از دیگر شاخه های موفقیت آمیز فعالیت صنایع غذایی فارسی است. یکی نمونه های اخیر این بخش از کارنامه «فارسی» افتتاح شعبه فارسی در فودکورت مجتمع تجاری هروی سنتر واقع در خیابان گلستان پنجم است که استقبال بسیار خوبی از آن به عمل آمده است.  

قدرمسلم این که رشد و توسعه شرکت های معتبر در زمینه صنعت غذایی کشور در واقع اصلی ترین و اصولی ترین نحوه ارتقای امنیت، سلامت و بهداشت غذایی هر کشوری است. 

بدیهی است که دولت ها به خودی خود نمی توانند در زمینه تولید و توزیع مایحتاج مردم به شکل کاربردی وعملیاتی دخالت موثری داشته باشند (مگر در موارد خاص و مربوط به کالاهای استرتژیک)، به این خاطر تجربه گروه های معتبری مانند صنایع غذایی فارسی می تواند راهگشای برخی از تنگناهای جامعه در حوزه مواد غذایی باشد. 

ارسال نظرات
موضوعات روز