جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
کارکنان موسسه اعتباری کوثر در حرکتی خیرخواهانه و همزمان با افتتاح این مدرسه، نسبت به تهیه و اهداء لوازم التحریر مورد نیاز این دانش آموزان مناطق زلزله زده اقدام نمودند.
کد خبر: ۲۹۸۷۹
افتتاح مدرسه شهيد جاويدالاثر عباس کلهر به همت موسسه اعتباري کوثر

تیتر 20- با همت کارکنان موسسه اعتباری کوثر، دانش آموزان روستای زلزله زده مله دیزگه در شهرستان سرپل ذهاب همزمان با اول مهر و بازگشایی مدارس در کلاس درس جدید خود حاضر شدند .

دکتر عیسی رضایی عضو هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مراسم افتتاح این مدرسه که به همت خانواده بزرگ کوثر ساخته شده است، گفت: کودکان و نوجوانانی که قرار است در مدرسه تازه تاسیس شده شهید جاویدالاثر ابوالفضل(عباس) کلهر به تحصیل مشغول شوند، در حقیقت سربازان بعدی کشور و ادامه دهنده راه شهداء هستند و این مراسم به افتخار وجود این آینده سازان عزیز تدارک دیده شده است .

دکتر رضایی با اشاره به خاطرات دوران دفاع مقدی در منطقه کرمانشاه و سرپل ذهاب افزود: رزمندگان دفاع مقدس در این روستاها و در اوج گرما، شناسایی های مختلفی را از منطقه انجام دادند . در حال حاضر و بعد از گذشت دوران دفاع مقدس این مدرسه به همت رزمندگان و کارکنان موسسه اعتباری کوثر ساخته شده است که امیدواریم بتوانیم پرچمدار خوبی برای ادامه راه شهدا باشیم .

وی بیان داشت: امیدوارم کودکان و نواجوانانی که در این مدرسه به تحصیل مشغول خواهند شد به مدارج عالی علمی دست یابند. چرا که این ها آینده سازان این مرز و بوم و ادامه دهنده راه و یاد شهدا هستند.

جواد فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با اشاره به مسئولیت اجتماعی و فردی آحاد جامعه در شرایط سخت و وقوع بلایای طبیعی تصریح کرد:  اينكه كاركنان یک مجموعه اقتصادی به صورت خودجوش در مسير اعتلاي علمي كشور اقدام به ساخت و تجهیز مدرسه مناطق زلزله زده و کمک به هموطنان خود نموده اند قابل تقدير و تشكر است.

محبت جمالی نیا فرماندار سرپل ذهاب ضمن طلب مغفرت برای جان باختگان زلزله کرمانشاه و آرزوی صحت و سلامتی برای بازماندگان آن گفت: از دکتر عیسی رضایی و کارکنان موسسه اعتباری کوثر تشکر می کنیم، در ایامی که مصادف شده است با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) وهفته گرامیداشت دفاع مقدس توانستید با همت عالی کارکنان به مردم شریف روستای مله دیزگه خدمت کنید و با ساخت مدرسه برای نوجوانان و تعالی فرزندان این مرز و بوم، زنجیره خدمت به مردم را از دوران دفاع مقدس تا کنون حفظ نمائید و ادامه دهید .

بر اساس این گزارش،کارکنان موسسه اعتباری کوثر در حرکتی خیرخواهانه و همزمان با افتتاح این مدرسه، نسبت به تهیه و اهداء لوازم التحریر مورد نیاز این دانش آموزان مناطق زلزله زده اقدام نمودند./ روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر
ارسال نظرات
موضوعات روز