پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵
تیتر20//شهروند ژاپنی صدساله شد
سیتیزن یک رویه را در صنعت ساعت سازی دنبال کنند و آن تلاش مداوم برای آنکه هربار محصولی بهتر تولید کنیم. ما همه موافقیم که "بهتر است از همین الان شروع کنیم
کد خبر: ۳۰۰۱۰
سیتی زن

تیتر20 - تیک تاک، تیک تاک......،  این صدای نبض زمان در سرزمینی است که از نداشته ها به بزرگترین قطب صنعت جهان تبدیل گشته است و آنچه که در نگاه اول هر انسانی را مجذوب و شیفته این همه رویاهای به واقعیت تبدیل شده می کند پافشاری مردمانی است که خواسته اند و بپا خاسته اند تا کشور خود را بسازند و با الگوپذیری صحیح، قدم های توسعه را محکم و استوار بر پایه عقلانیت بردارند.

امسال شهروند ژاپنی صد ساله شد و در حالی به یکصد سالگی خود قدم نهادکه بیش از یکصد طرح وفناوری را در کارنامه خود جای داده است اما هنوز بر این باور است که باید از همین الان بهتر از گذشته آغاز کنیم و هیچ گاه به مسیر پیموده شده فکر نکنیم چون باور داریم که همچنان می توان بهتر از گذشته شروع کرد.

سیتی زن

شین پی گوتو، شهردار توکیو، در دهه 1920 نام سیتیزن را که به معنی شهروند است، برای اولین ساعت های جیبی ساخت مؤسسه تحقیقاتی شوکوشا انتخاب کرد؛ با این امید که ان مدل از ساعت بتواند در میان مردم عادی جایگاه خود را پیدا کند. وقتی چند سال بعد شوکوشا به شرکتی بزرگتر تبدیل شد این نام تجاری را برای هولدینگ خود انتخاب کرد و این گونه بود که شرکت ساعت سازی سیتیزن متولد شد.

شوکوشا کمپانی پیشین سیتی زن در سال 1918 میلادی با این باورکه زمان را برای همه شهروندان از هم اکنون تا اینده میسازیم تاسیس شد.

ساخت اولین ساعت های جیبی از سال 1924 آغاز شد این ساعت به این نام که ساعتی ساخته می شود که همه شهروندان به آن عشق بورزند پا در میان عموم گذاشت.

سیتی زن

اکنون صد سال از این اتفاق میگذرد و ما قرار است با هم در طول زمان حرکت کنیم.

کنفرانس مطبوعاتی نوبو تاناکا مدیرعامل کمپانی ساعت سازی سیتیزن : طراحی به فناوری های نوین ما زندگی بخشیده است

نوبوتاناکا مدیر عامل کمپانی ساعت سازی سیتیزن چندی پیش در یک کنفرانس مطبوعاتی درآستانه یکصد سالگی این شهروند ژاپنی به خبرنگاران گفت:سیتیزن یک رویه را در صنعت ساعت سازی دنبال کنند و آن تلاش مداوم برای آنکه هربار محصولی بهتر تولید کنیم. ما همه موافقیم که "بهتر است از همین الان شروع کنیم".

وی گفت: بگذارید از اینجا شروع کنیم که؛ معنای زمان برای سیتیزن چیست؟ ما به طور پیوسته این سوال را از خود می پرسیم. به عبارتی دیگر سوال ما این است که زمان برای ما چه مفهومی دارد؟ من فکر می کنم کارکنان ما توانسته اند جواب این سوال را اثبات کنند. مدیر شرکت سیتیزن ادامه داد: ما همواره تلاش می کنیم در هر لحظه به بهترین پاسخ ممکن بر مبنای دانش و عشقی که به این کار داریم درهمان لحظه دست پیدا کنیم. 

وی افزود: ما در این سال ها موفق به طیف گسترده ای ازمحصولات درطی صد سال اخیر شده ایم و درسالگرد صد سالگی کمپانی می خواهیم آینده روشن و موفقیت های حال حاضرمان را جشن بگیریم.

نوبوتاناکا در پایان با بیان اینکه ما همواره طراحی های جدیدی همگام با تکنولوژی های جدیدمان داریم اعلام کرد: طراحی ها به تکنولوژی های نوین ما زندگی می بخشند. بنابراین چنانچه ما فن آوری های جدیدی را گسترش بدهیم، بدون طراحی قادر به استفاده از آنها نخواهیم بود. تکنولوژی و طراحی باید با هم همگام باشند و فن آوری بخشی از اصول بنیادی ما است./مریم بیامنش

ارسال نظرات
موضوعات روز