جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲
شرکت خودروسازی پارس خودرو به عنوان زیر مجموعه ی گروه سایپا از صبح امروز به نمایندگی های خود اعلام کرده تا دعوتنامه های بخش اول مشتریان رنو ساندرو استپ وی برای تحویل خرداد ۹۷ به دستشان برسد.
کد خبر: ۳۰۰۵۵
دعوت‌نامه‌های رنو ساندرو استپ وی برای تحویل ارسال شد
تیتر20 -  این شرکت اعلام کرده دعوتنامه های بخش اول مشتریان این خودرو که موعد تحویل خراد ۹۷ بوده اند، از هفتم مهر ماه صادر شده است و سایر مشتریان ساندرو استپ وی با موعد تحویل خرداد در روزهای آتی دعوتنامه هایشان صادر می گردد. پارس خودرو برای مشتریان رنو ساندرو استپ وی اتوماتیک و دنده ای موعد تکمیل وجه تا ۲۱ مهر ماه را در نظر گرفته و قرار است که بر اساس ثبت نام اولیه و رنگ انتخاب شده در آن زمان، خودروها به دست خریداران برسد. لذا به نمایندگی های پارس خودرو الزام شده است تا از ارسال درخواست تغییر رنگ خودروی مشتریان خودداری کنند.
بر اساس بخشنامه جدید این شرکت، گویا مشکلات تولید و کسری قطعه از بین رفته و مشتریان می توانند با توجه به نوع انتخابی در روز ثبت نام، رنو ساندرو استپ وی دنده ای و اتوماتیک را تحویل بگیرند.
بسیاری از مشتریان رنو ساندرو و ساندرو استپ وی که این روزها تاخیرهای چند ماهه را تحمل می کنند، بر اساس برخی صحبت ها و شایعات این نتیجه ی نادرست را گرفته اند که شرکت پارس خودرو به عمد خودروها را به آن ها تحویل نمی دهد تا بتواند با صدور مجوز افزایش قیمت، معوقات خود را با قیمت بیشتری در اختیار مشتریان قرار دهد. اما طبق تماس های تلفنی انجام شده با بخش امور مشتریان شرکت پارس خودرو و همچنین طبق قانون، این شرکت موظف است که رنو ساندرو استپ وی را بر مبنای قیمت روز کارخانه ای موعد تحویل، یعنی خرداد ماه در اختیار مشتریان بگذارد و از طرفی سود تاخیر این افراد را بر اساس قانون پرداخت کند.
با توجه به اینکه از خرداد سال جاری تا به امروز قیمت کارخانه ای رنو ساندرو استپ وی تغییر نکرده است، می توان با قطعیت گفت که این شرکت موظف به اعلام فاکتورها بر اساس ۵۳ میلیون و ۸۷۷ هزار تومان برای نسخه ی دنده ای و ۶۱ میلیون تومان برای نسخه ای اتوماتیک ساندرو استپ وی است.
در حال حاضر قیمت بازار آزاد رنو ساندرو استپ وی دنده ای بیش از ۱۰۰ میلیون تومان در بازار اعلام می شود و نمونه ی اتوماتیک صفر کیلومتر آن قیمتی حدود ۱۲۵ میلیون تومان را دارد./اقتصادآنلاین
ارسال نظرات
موضوعات روز