جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۸
سوالی که پاسخ آن مشخص نیست؛
دیروز لیست تیم ملی اعلام شد و در کمال تعجب نامی از رضائیان در میان ملی پوشان نبود.
کد خبر: ۳۰۲۶۴
تبریک رضائیان به پرسپولیس دلیل خط خوردنش از تیم ملی شد!
تیتر20 - دیروز لیست تیم ملی اعلام شد و در کمال تعجب نامی از رضائیان نبود.در عجیب ترین اقدام کی روش در لیست تازه اعلام شده، رامین رضائیان بازیکن بدون باشگاه سابق تیم ملی در آن حضور ندارد که جای خالی اش سخت به چشم می آید، بازیکن محبوب و مورد علاقه کی روش که در این سال ها اغلب اردو ها را حاضر بوده و به تعدادی اندک در بازه زمانی 4 ساله گذشته اردوی های تیم ملی را از دست داده است.

دلیل عدم حضور رضائیان در تیم ملی ایران به هیچ عنوان ربطی به بدون باشگاه بودن این بازیکن ندارد، او پیش تر قبل از اینکه به اوستنده نیز بپیوندد به مدت طولانی بدون باشگاه بود، اما همواره به اردو های تیم ملی ایران دعوت شده بود! خیلی ها او را پسر خوانده کی روش لجباز می خواندند، حتی اگر روزی او قرار بود محمدرضا خانزاده را کنار بگذارد به هیچ عنوان نمی توانست رضائیان را خط بزند اما بالاخره این اتفاق عجیب رقم خورد تا رسما صادق محرمی جایگزین او شود!

احتمال بازگشت رامین به تیم ملی و حضور دوباره اش در اردو های تیم ملی دیگر نزدیک به صفر درصد است! چرا که کی روش وقتی تصمیم به کنار گذاشتن باز یکنان می گیرد، دیگر به عقاید خود را زیر پا نخواهد گذاشت! استیون بیت آشور، دانیل داوری و علیرضا حقیقی و ... تنها نمونه های کوچکی از این ماجرا هستند؛ شخص رضائیان نیز در این ماجرا کم مقصر نبوده و نیست، چرا که تعلل بیش از اندازه او برای انتخاب باشگاه و عادت کردنش به تمرینات نفرادی که امری کاملا مبتدیانه و غیر اصولی در دنیای فوتبال امروز است باعث شد تا از برنامه های کی روش کنار برود؛ مگر اینکه او پیش تر از تصمیم کارلوس مطلع شده باشد! چرا که سرمربی تیم ملی ایران هرگاه بخواهد بازیکنی را کنار بگذارد، ابتدا بازیکن را مطلع می کند! پس بسیاری از جواب ها حالا نزد رضائیان است!

اما یک موضوع دیگر هم که در فضای مجازی مطرح شده می تواند در دعوت نشدن رضائیان دخیل باشد و آن هم مربوط می شود به نزدیکی او به پرسپولیس و خواسته رامین مبنی بر برگشت به این باشگاه ، بویژه بعد از برد پرسپولیس مقابل السد که رضاییان در پیامی آن را تبریک گفت،به هر حال باید منتظر ماند و دید کی روش در این رابطه چه می گوید./برنا

ارسال نظرات
موضوعات روز