جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۹
انتشار خبری از پرداخت‌های باورنکردنی به یار آلبانیایی استقلال سبب شد تا توضیحاتی جدید در این باره در اختیار خبرآنلاین قرار بگیرد.
کد خبر: ۳۰۳۱۸
تیتر20 - انتشار خبر پرداخت ۳۸ هزار دلاری به وکیل ایتالیایی در پرونده مربوط به پروپئیچ و شکست در این پروسه دادرسی سبب شد تا جزئیات جدیدی درباره این پرونده برای خبرآنلاین تشریح شود. 
پرونده ای که در آن قرارداد بازیکن آلبانیایی برای سال دوم و بدون توافق دوجانبه لغو شد و سبب شد تا استقلال در نهایت ۳۶۰ هزار دلار غرامت بپردازد در حالی که آن بازیکن در ابتدا با مبلغی کمتر از یک دهم جریمه ای که گرفت حاضر به مصالحه بوده است!
اما در این پرونده وکیل ایتالیایی چه نقشی داشته است؟ نماینده این وکیل که مدیربرنامه یکی از لژیونرهای موفق ایرانی در آسیا است در تماس با خبرنگار ما توضیح داد:«این رقم ۳۸ تزار دلار نیست و اصلا پولی به این وکیل پرداخت نشده و او خودش هم شاکی است. این رقم ۲۵ هزار دلار است و وکیل اصلا از ابتدا در پرونده نقشی نداشته.»
او در ادامه گفت:«اصلا این طور نبوده که وکیل ایتالیایی از ابتدا در پرونده باشد و خیلی روشن هم به استقلال گفته شده بود آنها در این پرونده شانس پیروزی ندارند. زمانی پرونده به این وکیل ارجاع شد که حکم بدوی ۵۰۰ هزار دلاری بدوی علیه استقلال صادر شده بود و آنها سر پرونده دیگری یک پنجره نقل و انتقالات هم محروم بودند. آقای افتخاری نگران محرومیتی جدید بود و این وکیل تشریح کرد تنها راه استقلال طرح پرونده در دادگاه حکمیت ورزش
است. روشی که با آن دو سالی زمان خریده می شود و احتمال کاهش مبلغ جریمه هم هست که شکایت از ۵۰۰ هزار دلار به ۳۶۰ هزار دلار تقلیل پیدا کرد.»
در حقیقت ایم مدیر برنامه ها اعتقاد داشت وکیل پرونده نهایت تلاشش را کرده اما آنچه در این پرونده مهم بوده عدم تعیین تکلیف ابتدایی در پرونده بوده است!
پرونده ای که تمام مراحل رسیدگی اش در اختیار گروه مدیریتی پیشین استقلال بوده است و صدها هزار دلار به آبی ها خسارت زده است./خبرآنلاین
ارسال نظرات
موضوعات روز