پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۱
به دلیل بدهی؛
تیم فوتبال لیگ برتری به دلیل مشکلات مالی در آستانه کسر امتیاز به سر می‌برد.
کد خبر: ۳۰۳۱۹
تیتر20 - بعد از سقوط تیم سیاه جامگان، پدیده تنها نماینده مشهد در لیگ برتر است. پدیده اکنون با ۱۷ امتیاز با هدایت یحیی گل محمدی در صدر جدول لیگ هجدهم قرار دارد. این تیم  همیشه در لیگ برتر خطرناک بوده و تیم‌ها با برنامه ریزی بیشتری به مصاف آن می روند.

سال گذشته هم این تیم از مدعیان قهرمانی لیگ برتر بود اما به دلیل بدهی با کسر امتیاز مواجه شد و بر روند پیشرفت این تیم تاثیرگذار بود. پدیده همچنان هم با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند. امکان دارد کابوس کسر ۶ امتیاز بازهم به سراغ این تیم مشهدی بیاید اما پدیده از گل محمدی یاد گرفت با دست خالی هم می شود بهترین تیم بود. این تیم به دلیل مشکلات مالی نتوانست در نقل و انتقالات بازیکن بزرگی را خریداری کند اما جوانان خوبی در پدیده بازی می‌کنند که با روحیه جنگنده توانستند در رقابت های مختلف به امتیازات لازم برسند.

کامبک‌های رویایی تیم فوتبال پدیده نشان از آمادگی این تیم می‌دهد. پدیده در رقابت های جام حذفی به مصاف فولاد رفت که توانست به وسیله بازیکنان جوان و شجاعی که در خدمت دارد با قدرت و شجاعت بازی باخته را در ۱۲۰ دقیقه جبران کنند. تفکرات عالی گل محمدی به داد این تیم رسید و پدیده بعد از روزهای سخت در فصل گذشته بار دیگر جانی دوباره گرفت. خلعتبری هم به عنوان رهبر توانست در زمین از تجربه خود استفاده کند و تیم را به هماهنگی لازم برساند. 

روحیه جنگندگی، دوندگی بالا و تهاجمی این تیم باعث شده که پدیده مورد توجه بسیاری از کارشناسان قرار گیرد. البته تعدادی از صاحب نظران فوتبال معتقدند که پدیده در نیم فصل دوم با افت مواجه می شود اما بازی های خوب شاگردان گل محمدی نشان از فتح جام لیگ برتر و حذفی است. این تیم از ابتدای لیگ هجدهم تا کنون فقط مقابل پرسپولیس در هفته نخست طعم شکست را چشیده است. 

علی رغم روحیه و انگیزه بالایی که این تیم برخوردار است اما مشکلات مالی باز هم این تیم را به سمت حاشیه می‌برد. اگر مسئولان مشهد به این تیم توجه کنند و پدیده را از مشکلات مالی نجات دهند، شاگردان پدیده با آرامش به ادامه رقابت ها خواهند پرداخت./برنا
ارسال نظرات
موضوعات روز