جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۷
بر اساس انتشار مطالب مسلمان در فضای مجازی مطرح شد؛
انتشار عکسهای قهرمانی پرسپولیس در صفحه مجازی محسن مسلمان باعث شده صحبتهایی در این باره مطرح شود که بعد از رضاییان مهندس هم قصد بازگشت به پرپسولیس را دارد.
کد خبر: ۳۰۳۲۲
تیتر20 - انتشار عکسهای قهرمانی پرسپولیس در صفحه مجازی محسن مسلمان باعث شده صحبتهایی در این باره مطرح شود که بعد از رضاییان مهندس هم قصد بازگشت به پرپسولیس را دارد.محسن مسلمان که فصل قبل نتوانست رضایت برانکو را جلب کند و در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفت و به ذوب‌آهن پیوست در این تیم هم نتوانست بدون حاشیه بماند و حالا در آستانه جدایی از تیم اصفهانی قرار دارد.

امید نمازی، سرمربی ذوبی‌ها به دلیل نارضایتی از عملکرد فنی محسن مسلمان در طول بازی‌ها و انجام ندادن کارهایی مثل مشارکت در دفاع، عدم اضافه شدن به حمله و … تصمیم گرفت او را برابر صنعت نفت آبادان نیمکت‌نشین کند ولی این بازیکن قبل از این مسابقه اردوی ذوبی‌ها را ترک کرد و از اصفهان راهی تهران شد.

محسن مسلمان در جلسه کمیته انضباطی باشگاه شرکت کرد و پس از آن بار دیگر با این تیم تمرین کرد و به نظر می رسید مشکلات بین طرفین حل شده باشد.

حالا اما محسن مسلمان تمام پست های اینستاگرامش را پاک کرده و تصاویری از قهرمانی پرسپولیس منتشر کرده است تا گمانه‌زنی ها برای اخراجش از تیم اصفهانی را قوت ببخشد. بعد از این پست گمانه زنی شد که او به پرسپولیس باز می گردد ،البته باید دید مشکل مسلمان با برانکو برای بازگشت حل می شود  یا خیر./برنا
ارسال نظرات
موضوعات روز