جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱
مدیر عامل بانک ایران زمین در گفت و گو با تیتر 20 مطرح کرد:
عبدالمجید پور سعید گفت: مدل درآمدزایی در بانک باید براساس ارائه سرویس و خدمات مناسب به مشتریان باشد و براساس خدمات خود درآمدزایی داشته باشد. سود بانکی در حال حاضر اولویت اصلی نیست.
کد خبر: ۳۰۳۳۰
ارائه خدمات مناسب بانکی راهکار جذب پایدار نقدینگی است نه افزایش سود بانکی!

تیتر 20 - عبدالمجید پور سعید ،مدیر عامل بانک ایران زمین در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تیتر 20 ضمن مخالفت ضمنی با افزایش سود سپرده های بانکی در شرایط حاضر گفت: رویکرد ما در بانک ایران زمین ارائه سرویس ها و خدمات مناسب و جذاب است.

عبدالمجید پور سعید با اشاره به اینکه در شرایط حال حاضر در اقتصاد کشور، مسئله اصلی در نظام بانکی موضوع افزایش سود بانکی نیست، افزود: باید این نگاه را اصلاح کنیم چرا که بحث جذب نقدینگی، هدف اصلی یک بانک نیست و هدف نهایی ارائه خدمت به اقشار مختلف است و بر همین اساس من معتقدم که در یک سیستم بانکی موفق، هرچه قدر بتوانید خدمات بهتر و شایسته تری ارائه کنید می توانید مشتریان بیشتر و نقدینگی افزون تر و موثرتری جذب نمایید.

وی با تاکید بر این که مسیری هم که در بانک ایران زمین در حال  پیگیری است، بر همین اساس و رویکرد استوار است، ادامه داد:  گرچه یکی از کاردکردهای بانک در اقتصاد دنیا این است که بانکها سرمایه افرادی را که مصرف خود را به تاخیر می اندازند جمع آوری نموده و در اختیار کسانی قرار می دهند که مصرف برایشان اولویت زودتری دارد و بر همین اساس به بخش های تولیدی و مولد در اقتصاد کمک می کنند، اما باید به این نکته نیز توجه داشت که این راه اصولی برای درآمدسازی بانک نیست.

پور سعید در ادامه با اشاره به موضوع بازنگری در کارمزد خدمات در نظام بانکی تاکید کرد: مدل درآمدزایی در بانک باید براساس ارائه سرویس و خدمات مناسب به مشتریان باشد و براساس خدمات خود درآمدزایی داشته باشد.

وی اظهار داشت: بانک ها با ارائه خدمت و سرویس های مناسب و کارآمد میتوانند در جذب نقدینگی پایدار موفق تر عمل نمایند و سود سپرده تعیین کننده نیست، به اعتقاد من مشتریان بانک نیز وقتی خدمات مناسب و ارزنده دریافت دارند قطعا با رغبت بیشتر هزینه های آن را پرداخت خواهند کرد.

پورسعید در پایان دور تازه انتصاب های جدید در بانک ایران زمین را در جهت بهبود و به روز رسانی فرآیندهای توسعه منابع انسانی دانست و استفاده ازهمه نیروهای متخصص و سرمایه های انسانی موجود در سازمان را در جهت تحقق اهداف و تحول روزافزون بانک ضروری برشمرد و این گمانه زنی را که تغییرات به ویژه در مدیریت اداره امنیت اطلاعات بانک ناشی از خلا و ضعف در این اداره بوده را به شدت رد کرد.

ارسال نظرات
موضوعات روز