شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۳
انتخاب بهترین پاور بانک به نظر کار دشواری نیست، اما استفاده اصولی از این محصول اگر به درستی از آن استفاده نکنیم باعث می شود که افت بسیار زیادی از نظر کیفیتی داشته باشد، حتی برای انتخاب بهترین پاور بانک به سراغ برند های مشهور برویم باز هم باید مواردی بسیاری را رعایت کنیم. حال قصد داریم به بررسی چند ویژگی بپردازیم که در کنار انتخاب بهترین پاور بانک بسیار پراهمیت است.
کد خبر: ۳۰۳۹۶
آنچه که درباره پاور بانک باید بدانید

تیتر20 - انتخاب بهترین پاور بانک به نظر کار دشواری نیست، اما استفاده اصولی از این محصول اگر به درستی از آن استفاده نکنیم باعث می شود که افت بسیار زیادی از نظر کیفیتی داشته باشد، حتی برای انتخاب بهترین پاور بانک به سراغ برند های مشهور برویم باز هم باید مواردی بسیاری را رعایت کنیم. حال قصد داریم به بررسی چند ویژگی بپردازیم که در کنار انتخاب بهترین پاور بانک بسیار پراهمیت است.

پاور بانک ها چند نوع دارند؟

پاوربانک‌ها برای شارژ کردن هر دستگاهی یا از باتری‌های لیتیوم پلیمری استفاده می‌کنند یا لیتیوم یونی. باتری‌های لیتیوم یونی نوعی از باتری‌های قابل شارژ هستند که از لیتیوم یون ساخته شده‌اند در حالی که باتری‌های لیتیوم پلیمری در کیسه‌ای نرم قرار می‌گیرند که باعث می‌شود سبک‌تر از باتری‌های لیتیوم یونی باشند. . باتری‌های لیتیوم یونی ارزان‌تر هستند، اما ظرفیت محدودی دارند ، در حالی که باتری‌های لیتیوم پلیمری به طور کلی گران‌تر هستند، اما از لحاظ ظرفیت و طول عمر بهتر می‌باشند.

بعد از انتخاب بهترین پاور بانک به موارد زیر توجه کنید.

از پاور بانک با صورت مرتب استفاده کنید

پس از انتخاب بهترین پاور بانک باید این موضوع را در نظر بگیرید که از پاوربانک خود به صورت مداوم استفاده کنید این جمله به این مفهوم است که اگر پاور بانک برای مدتی طولانی مورد استفاده قرار نگیرد با مشکلات بسیاری رو به رو می شود و مجبور می شوید پاوربانک خود را تعویض کنید. بنابراین اگر شما نیازی به استفاده از آن نداشید، چرخه‌ی ساده یک بار شارژ و تخلیه شارژ در ماه، می‌تواند ارزشمند باشد. این کار به حفظ باتری کمک می‌کند و آن را در بهترین شرایط ممکن نگه می‌دارد.

دمای مناسب ؛ عاملی تاثیر گذار در داشتن پاوربانک مناسب

شاید این موضوع کمی عجیب باشد اما باید به این موضوع توجه کرد که این محصول مانند بسیاری از دستگاه‌های الکترونیکی، پاوربانک‌ها در دمای معمولی یا خنثی بهتر عمل می‌کنند. برای بهترین نتیجه و حداقل آسیب احتمالی، شما باید از آن در یک محیط تهویه شده، بین درجه حرارت حدود ۳۰-۹۰ درجه استفاده کنید.

 انتخاب بهترین پاور بانک برای هر دستگاه متفاوت است

گوشی های موبایل برای شارژ شدن نیاز به جریان های ورودی متفاوتی دارند. در نتیجه، لازم است یک پاوربانک با جریان ورودی مناسب برای دستگاهی که ما استفاده می کنیم را خریداری کنیم.

البته این مسائل تنها برخی از مراحل برای نگه داری از پاور بانک است که پس از انتخاب بهترین پاور باید به آن ها توجه کنیم در غیر این صورت هیچگاه عملکرد مناسبی با این محصول نخواهیم داشت./کالا سودا
ارسال نظرات
موضوعات روز