چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۰
افراد بسیاری هستند که به لحاظ مالی توانایی خرید لباس‌های لوکس و گران قیمت را ندارند، در نتیجه به دنبال مناسب‌ترین بازار‌ها هستند تا بر اساس اولویت‌ها و بودجه‌ی خود اقدام به خرید بهترین البسه کنند.
کد خبر: ۳۰۴۸۱
ارزان‌ترین مراکز خرید دبی

تیتر20 - همان‌طور که نیویورک شهر همیشه بیدار خوانده می‌شود و در هر ساعت آن زندگی جریان دارد، دبی هم شهری است که در مراکز خرید آن همیشه بر روی مشتریان باز است و این به لطف دو جشنواره‌ی فستیوال خرید و سورپرایز تابستانی دبی هستند که سالانه مشتریان زیادی را جذب خود می‌کنند و امارات را تبدیل به بهشتی برای خریداران کرده اند. افراد بسیاری هستند که به لحاظ مالی توانایی خرید لباس‌های لوکس و گران قیمت را ندارند، در نتیجه به دنبال مناسب‌ترین بازار‌ها هستند تا بر اساس اولویت‌ها و بودجه‌ی خود اقدام به خرید بهترین البسه کنند.

 به راحتی می‌توانید در سواحل دبی به خرید لباس بپردازید و این در حالی است که امکان چنین خرید مقرون به صرفه‌ای در مراکز خرید بزرگ این شهر وجود ندارد. اگر بتوانید منتظر فصل حراج بمانید به راحتی می‌توانید با پایین‌ترین قیمت، موفق به خرید لباس‌هایی با کیفیت مورد قبول شوید. در ادامه با چهار مرکز خرید ارزان در دبی در امارات  که قیمت‌های باور نکردنی در این شهر لوکس دارند آشنا خواهید شد و اگر مایل هستید تا از تورهای دبی باخبر شوید هم می‌توانید به صفحه تورهای دبی سری بزنید.

مرکز خرید دراگن (The Dragon Mart)
بزرگ‌ترین مرکز خرید چینی خارج از کشور چین، در دبی واقع شده است. در بین اجناس بی کیفیت چینی بعضاً می‌توان کالاهای مرغوبی یافت. این مرکز یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید و البته یک مرکز خرید ارزان در دبی برای دست‌چین کردن بهترین کالاهای ارزان قیمت است؛ محلی که در آن می‌توانید زیورالاتی مطابق با سلیقه خود سفارش دهید. قیمت لباس در این مرکز خرید به طور قابل توجهی ارزان است چرا که اکثر این لباس‌ها از کیفیت پایینی برخوردار هستند و البته اجناسی در اینجا فروخته می‌شود که پس از فروش پس گرفته نمی‌شوند. لباس‌های طراحان مطرحی که در این بازار فروخته می‌شوند در قیاس با اجناس فروشگاه‌های متوسطی همچون M&H یا ماتالان (Matalan) بسیار نفیس‌تر هستند.


مرکز خرید اوتلت دبی (Dubai Outlet Mall)
این مرکز خرید در جاده العین واقع شده است و زیباترین بنا در میان بناهای گنبدی شکل است. از دوردست گنبد سفید آن به خوبی نمایان است. این مرکز خرید، مجهز به بهترین پارکینگ بوده و تمام ایام هفته از ساعت ده صبح تا ده شب آماده‌ی پذیرش از مشتریان است. گردشگران زیادی از کشورهای متفاوتی از سرتاسر جهان به این مرکز خرید می‌آیند. تنها در این مرکز می‌توانید شاهد محصولات مطرح‌ترین طراحان و خرده فروشان باشید، کسانی که محصولات خود را با تخفیف قابل توجهی به فروش می‌رسانند و این مرکز را تبدیل به یک مرکز خرید ارزان در دبی کرده‌اند. اوتلت تامی هیلفیگر، اوتلت بزرگ ماسیمو دوتی (Massimo Dutti) و بزرگترین محصولات فصل بربری (Burberry) با کمترین فاصله در این مرکز خرید قابل دسترسی هستند.



گلوبال ویلج (Global Village)
چنین ادعا می‌شود که دهکده جهانی دبی بزرگترین مرکز تفریح و سرگرمی، خرید و گردشگری جهان است همچنین می‌توان گفت که این دهکده اولین مقصد فرهنگی تفریحی، خانوادگی و خرید در منطقه است و با تخصیص مساحتی بالغ بر صد و شصت هزار متر مربع، سالانه پذیرای بیش از ۵ میلیون بازدید کننده است. بخش وسیعی از حاشیه‌ی این دهکده توسط غرفه‌هایی احاطه شده است که مناسب فعالیت‌هایی است که در اوقات خوش آب و هوا و خنک دبی، یعنی از نوامبر تا آوریل، قابل انجام هستند. این مرکز در تمامی ایام هفته مشغول به فعالیت است و بازدیدکنندگان می‌توانند از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۴ بعد از ظهر تا دوازده شب و در روزهای پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل رسمی تا ساعت یک بامداد به این مکان به عنوان یک مرکز خرید ارزان در دبی مراجعه کنند. از دیگر امتیازات آن تخصیص روزهایی صرفاً به بانوان، کودکان و خانواده است.


مرکز خرید الکرامه (Al karama)
از دیگر مراکز خریدی که می‌توان در آن با مناسب‌ترین قیمت خرید کرد مرکز خرید الکرامه است. بهترین محصولات مانند انواع کیف دستی، ساعت‌های مچی لوکس، کفش‌های فوق العاده شیک و بهترین سوغاتی‌ها در فروشگاه‌های کوچک این مرکز خرید یافت می‌شود. در این مرکز خرید موفق خواهید شد تا با بهترین قیمت خرید کنید چرا که امکان چانه‌زنی بسیار زیاد است و همین چانه‌زنی‌ها باعث شده است که مرکز خرید الکرامه یک مرکز خرید ارزان در دبی محسوب شود. مرکز خرید الکرامه در محله‌ی قدیمی دبی در نزدیکی خور دبی واقع شده است و با مراکز خرید پر زرق و برق مال‌های دبی یک دنیا فاصله دارد./لست سکند
ارسال نظرات
موضوعات روز