پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴
پاییز بهترین زمان ارزان سفر کردن است هوا هنوز سرد نشده و راحت می‌توانید به گشت وگذار بپردازید، دقیقا در همین روز‌ها تور‌ها نرخ خوبی دارند در این‌جا چند مقصد پر‌طرفدار و به صرفه گردشگری این ماه را به شما معرفی می‌کنیم.
کد خبر: ۳۰۵۲۴
بهترین سفر‌های گردشگری در مهر ماه کدامند؟
تیتر20 - پاییز بهترین زمان ارزان سفر کردن است هوا هنوز سرد نشده و راحت می‌توانید به گشت وگذار بپردازید، دقیقا در همین روز‌ها تور‌ها نرخ خوبی دارند در این‌جا چند مقصد پر‌طرفدار و به صرفه گردشگری این ماه را به شما معرفی می‌کنیم.

قایق سواری در بسفور با تور استانبول

تجربه قایق سواری در تور استانبول بی‌نظیر است؛ اینجا یکی از خاص‌ترین نقاط دنیاست که در میانه قاره اروپا و آسیا واقع شده با ورود به استانبول مدهوش زیبایی و ساختار زیبایش می‌شوید. قایق سواری در این شهر را حتما تجربه کنید؛ از ایستگاه بشیکتاش و یا در سمت امین نو به راحتی می توانید یکی از تور‌های ۲تا ۶ ساعته بسفور را بگیرید و در این مسیر آبی زیبا قایق سواری کنید و منظر زیبایی از شهر را ببینید.

لیست تور‌های منظم و دقیق استانبول را برروی وب‌سایت آژانس آویسا ببینید و برای چند روزی سفر به ترکیه برنامه‌ریزی کنید همه هتل‌ها دارای صبحانه ترکی هستند و با هر بوجه ای می‌توانید هتل رزرو کنید. 

آژانس آویسا چارتر کننده اصلی پرواز‌های قشم ایر است و تورها با نرخ به صرفه با همین پرواز برنامه‌ریزی می‌شوند و حتی هماهنگی‌های لازم برای ترنسفر گردشگران نیز صورت گرفته است. 
صبح‌ها بعد از صرف صبحانه رایگان در هتل از موزه‌های تاریخی و دیدنی‌های معروف شهر همچون گرند بازار، مسجد ایاصوفبه و کاخ توپکاپی دیدن کنید.

معمولا مسافران دوست دارند در محله تقسیم هتل رزرو کنند در امتداد خیابان استقلال تا تنگه بسفور تمام این محدوده برای رزرو هتل بسیار مناسب است چرا که با قدم زدن به راحتی به رستوان و کافه و تمام دیدنی‌های شهر دسترسی دارید و برای رفتن به مراکز خرید دورتر مانند فروم یا اولوویم می توانید به راحتی از مترو میدان تقسیم استفاده کنید. 
با آژانس آویسا تماس بگیرید و تور خود را رزرو کنید و برای ساختن روزهای پاییزی زیبا در استانبول قدم بزنید و حال و هوایی تازه کنید.

اقامت در زیبا‌ترین جزیره‌های دنیا با تور تایلند

اگر به دنبال استراحت در جزیره‌ای دنج هستید تور تایلند بهترین گزینه روی میز است؛ این سرزمین پر از جزیره‌های زیبا و شهر‌های ساحلی فوق‌العاده مانند پوکت، پاتایا، ساموئی است.

هتل‌های دنج و زیبای چهار و پنج ستاره در سواحل تایلند چشم هر کسی را به خود خیره می‌کند. در آب‌های درخشان دریای آندمان قایق‌سواری، شنا کنید و ساعت‌ها زیر آفتاب لم بدهید و کتاب بخوانید.

روز‌های پاییزی پیش رو بهترین زمان برای رزرو تور‌های تایلند در آژانس آویسا است و تورها نرخ خوبی دارند. در وب سایت آژانس آویسا برنامه‌ریزی تور‌های تایلند را بررسی کنید. معمولا تور‌ها یک هفته‌ای برنامه ریزی می‌شوند. و به صورت تور تک مقصدی تایلند و یا تور ترکیبی تایلند از بانکوک و یکی از جزیره‌ها هستند تا علاوه بر دیدن پایتخت تایلند امکان استراحت و خوش گذرانی در سواحل را نیز داشته باشید.

تایلند کشور ارزانی است و هم خرید خوبی خواهید داشت و هم انواع غذاهای متنوع این کشور را می توانید امتحان کنید. به این نکته توجه داشته باشید که بهتر است بسیاری از خرید‌ها را در همان بانکوک انجام دهید و زمان سفر در جزیره‌ها را برای تفریح‌های آبی و خوش گذرانی اختصاص دهید. 
مرکز خرید سیام پاراگون یا ام بی کی بسیار مجهز با پارک بازی کودکان و رستوران‌های مختلفی هستند که به راحتی چند ساعتی را صرف خرید کنید.

این سفر همه جور امکانی را به شما می‌دهد می توانید شب زنده‌داری کنید و در خیابان‌های شلوغ بانکوک بچرخید و از دیدنی‌های جالب شهر لذت ببرید و هم می‌توانید چند روزی را در آرامش سواحل بگذرانید، برای تجربه چنین سفر کاملی با آژانس آویسا تماس بگیرید و برای سفر آماده باشید.

شرکت در جشن سالانه تفلیسوبا با تور گرجستان

امسال با تور گرجستان در جشن تفلیسوبا شرکت کنید؛ گرجستان کشوری با گذشته‌ی تاریخی بسیار پر بار است که برای مردمش رسم و رسومات، اهمیت زیادی دارد. در نقاط مختلف این کشور، فستیوال‌های مختلفی پیدا می‌کنید که در جای جای آن جشن گرفته می‌شود، مراسم‌های متفاوت و خاص که بیشترشان مختص این کشور هستند. اینجا مردم به طور کلی عاشق جشن و پایکوبی‌اند و پختن غذا و موسیقی شاد جزو جدا نشدنی از فستیوال‌های آن‌هاست. در پاییز مردم گرجی فستیوالی دارند به نام تفلیسوبا که در کنار پل صلح به جشن و پای کوبی می‌پردازند برای شرکت در این مراسم با یکی از تورهای آژانس آویسا سفر کنید.

تفلیس شهر ارزانی‌است و هزینه ای بیشتر از تهران برای بابت غذا و حمل و نقل پرداخت نمی‌کنید البته تمام هتل های آژانس دارای صبحانه رایگان هستند برای آسودگی خاطر یک هتل چهار ستاره رزرو کنید، بهتر است بدانید برخی از این هتل‌ها دارای استخر هم هستند که اقامتی دلچسب را در این شهر زیبا تجربه کنبد.

عصر‌ها در خیابان‌هایش قدم بزنید و به کافه‌های دنج و گرمش بروید معمولا در کافه‌ها موسیقی زنده اجرا می‌شود و از گذراندن وقت با مردم گرجی لذت می‌برید./خبرآنلاین
ارسال نظرات
موضوعات روز