پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱
بونجاح از السد قطر اخراج نمی‌شود؛
مهاجم الجزایری تیم السد از تیم قطری اخراج نخواهد شد و مقابل پرسپولیس ایران بازی می کند.
کد خبر: ۳۰۵۲۸
تیتر20 - در چارچوب هفته ششم رقابت های لیگ ستارگان قطر، تیم های السد و السیلیه در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف هم رفتند که در پایان تقابل این 2 تیم به تساوی یک بر یک انجامید و شاگردان مانوئل فریرا صدر جدول لیگ را از دست دادند.پس از پایان بازی، بغداد بونجاح، مهاجم الجزایری السد که به دلیل تساوی بسیار عصبانی بود، پیراهن خود را به گوشه ای پرتاب کرد و روی بطری آب را هم پا گذاشت که سبب عصبانیت رسانه های قطری شد.

پس از پایان بازی، بونجاح، قطر را ترک و به اردوی تیم ملی الجزایر برای دیدار با بنین پیوست اما رسانه های قطری خواستار اخراج و جریمه این بازیکن بودند و حتی خبرهایی مبنی بر اختلاف او با مدیران السد و پیوستن به تیم های عربستانی به گوش می رسید که عبدالله بریک مدیر تیم فوتبال السد این خبر را تکذیب و بیان کرد: بازیکنان با یکدیگر و مدیریت رابطه خوبی دارند و هیچ مشکلی وجود ندارد. بونجاح گل‌های زیادی برای باشگاه مان به ثمر رسانده و در پیروز‌های تیم سهم مهمی داشته است و اگر در تیم مشکلی به وجود آید، در داخل باشگاه حل خواهد شد.

او افزود: نباید فشار برخی رسانه ها سبب شود تا تمرکز تیم برهم بریزد و باید به آینده فکر کنیم. در بازی گذشته ۳ امتیاز از دست ما رفت و دیگر نباید به آن فکر کنیم. درباره بونجاح هم باید بگویم یک بازیکن خاص برای ما است و پ هیچ اختلافی میان او و مدیران باشگاه وجود ندارد.

با این وجود به نظر می رسد اخراج این بازیکن از السد کذب است و با صلاحدید کادرفنی او مقابل پرسپولیس بازی خواهد کرد.

تیم فوتبال السد در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس ایران یک بر صفر شکست خورد و باید در دیدار برگشت، اول آبان ماه به مصاف شاگردان برانکو ایوانکوویچ بروند./برنا
ارسال نظرات
موضوعات روز