سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰
ایزدیار:
برترین ورزشکار رقابت‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا گفت: از علی دایی، علی انصاریان، برانکو ایوانکوویچ و... که هوایم را داشتند ممنونم.
کد خبر: ۳۰۸۷۳
تیتر20 -  شاهین ایزدیار از نگاه کارشناسان روزنامه خبرورزشی به عنوان بهترین ورزشکار مهرماه انتخاب شد. اتفاقی که البته شایستگی اش را هم داشت زیرا در یک تورنمنت ۷ روزه توانسته ۷ مدال را از آن خود کند. او بیش از ۱۰ درصد از کل مدال‌های کاروان ایران در آن رقابت‌ها را کسب کرد. شاهین دیروز مهمان ما بود تا تندیس بهترین ورزشکار مهرماه را دریافت کند. با او در حاشیه این مراسم کوتاه، گپی هم زدیم که می‌خوانید. 
* اگر تو هم قرار بود در مورد انتخاب بهترین ورزشکار مهرماه حق رأی داشته باشی، به چه کسی رأی می‌دادی؟ 
(بعد از مکث و خواندن نام سایر ورزشکاران منتخب) باز هم به خودم رأی می‌دادم. در این هنگام مهدی ضیایی مربی تیم ملی شنای جانبازان و معلولان نیز گفت: «من هم بودم به شاهین رأی می‌دادم.» 
* قبل از حضور در خبرورزشی، سری به محل تمرین پرسپولیس زدی. حال و هوای تمرین چطور بود؟ 
برای اولین بار بود به محل تمرین این تیم می‌رفتم و خدا را شکر برخورد بسیار گرمی با من از سوی برانکو ایوانکوویچ، امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند و همچنین سایر بازیکنان شد. از همه آن‌ها ممنونم. 
* یک پیراهن با شماره ۶ هم به تو اهدا شد. آن پیراهن کجاست؟
بله پیراهن را گرفتم، اما به خود بازیکنان دادم تا برایم امضا کنند و در حاشیه بازی با السد قطر، آن را دریافت کنم. 
* از چه زمانی پرسپولیسی شدی؟ 
دقیقاً از وقتی تفاوت رنگ‌ها را فهمیدم طرفدار این تیم شدم. 
* قبل از اعزام به بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، می‌دانستی قرار است ۶ مدال طلا به دست بیاوری؟ 
فکرش را نمی‌کردم این اتفاق رخ بدهد. البته یک پیش‌بینی‌هایی می‌کردیم، اما این‌طور نبود که تمام فکر و ذکرمان، همین قضیه باشد. خدا را شکر که ۶ مدال گرفتم. 
* در جمع ورزشکاران کاروان ایران در دهکده بازی‌ها، کسی بود که بر سر استقلال و پرسپولیس با تو کری‌خوانی داشته باشد؟ 
آنجا نه، اما چند رفیق استقلالی دارم که با آن‌ها کری می‌خوانیم. اتفاقاً یکی از آن‌ها را با خود به محل تمرین پرسپولیس بردم که صدایش درنمی‌آمد!
ایزدیار: از وقتی فرق رنگ‌ها را فهمیدم پرسپولیسی شدم!
* بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کنی؟ 
چون به صورت حرفه‌ای تمرین می‌کنم، فرصت زیادی برای این کار نیست مگر اینکه شهرآورد یا بازی ملی مهمی باشد که آن را تماشا کنم.
* طرفدار کدام باشگاه خارجی هستی؟ 
بارسلونا. 
* بازی‌های این تیم را هم دنبال می‌کنی؟ 
چون شب‌ها باید خیلی زود به رختخواب بروم، فرصتی برای این کار نیست، اما تلاش می‌کنم پیگیر نتایج باشم. 
* در اینستاگرام نیز، پرسپولیسی‌ها برایت سنگ تمام گذاشتند. 
بله از همه‌شان ممنونم. به خصوص از علی دایی، علی انصاریان، برانکو ایوانکوویچ و... که هوایم را داشتند. واقعاً از حمایت آن‌ها روحیه گرفتم. 
* با چه شکل و شمایلی می‌خواهی روز سه‌شنبه به ورزشگاه آزادی بروی؟ 
شاید پیراهن شماره ۶ با امضای همه بازیکنان را به تن کنم یا شال تیم را به گردنم بیندازم. 
* بدترین خبری که از پرسپولیس شنیدی چه بود؟ 
اینکه باشگاه از جذب بازیکن محروم شد و تمام بازی‌هایش را با ۱۳ بازیکن ادامه داد. البته خبر خوب هم اینجا بود که در هر بازی، بچه‌ها سربلند از زمین خارج شدند. واقعاً این موضوع خوشحال‌کننده است./خبرورزشی
ارسال نظرات
موضوعات روز