شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵
برانکو:
سرمربی پرسپولیس در آستانه بازی برگشت با السد قطر در نیه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، در مورد شرایط تیمش صحبت کرد.
کد خبر: ۳۰۸۷۶
تیتر20 - برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز تیمش پیرامون شرایط تیم و بازیکنان در آستانه بازی با السد صحبت کرد.

وی اظهار داشت: شاید مهم‌ترین بازی در 10 سال اخیر برای ما این بازی باشد و این فرصت خوبی برای بازیکنان است تا بتوانند به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کنند. کاملاً می‌دانیم چه انتظاراتی از ما می‌رود. هواداران با انتظاری که دارند مطمئن هستم ورزشگاه را پر می‌کنند. رسانه‌ها و همه مردم انتظار دارند آنها را شاد کنیم و البته کار سختی در پیش داریم. سخت است چون ما تازه در نیمه نخست به برتری رسیدیم و نیمه دوم باقی مانده است. 

برانکو در ادامه گفت: نیمه نهایی مقطعی است که تیم‌هایی که به آن رسیده‌اند کیفیت بالایی دارند و هر 4 تیم حاضر در این مرحله شایسته حضور در فینال و قهرمانی هستند. یک سختی دیگر کار ما این است که حریف چیزی برای از دست دادن ندارند. السد تیمی است که می‌تواند هر تیمی را در آسیا شکست دهد. دیدید مقابل استقلال در تهران چطور بازی کرد. چیزی که ما مطمئن هستیم این است که بازی سختی در انتظارمان است اما به بازیکنانم و نظم و تمرکزشان ایمان دارم و منتظر ایجاد یک شادمانی هستیم.

وی با اشاره به استقبال هواداران از خرید بلیت بازی گفت: قبل از هرچیزی از هوادارانمان می‌خواهم تشکر کنم که همیشه از ما حمایت کردند. نه فقط الان بلکه در 40 سال اخیر پرسپولیس را همیشه همراهی کردند و یار دوازدهم تیم ما بوده‌اند. استادیوم پر می‌شود و از این موضوع مطمئن هستم. خوشحالیم و افتخار می‌کنیم که هچمین دیداری را انجام می‌دهیم و طبیعتاً به دنبال برد و صعود به فینال هستیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد صحبت‌های بازیکنان و کادرفنی حریف مبنی بر اینکه پرسپولیس را شکست می‌دهد گفت: همانطور که گفتم السد توانایی شکست هر تیمی را دارد و مقابل استقلال هم در آزادی نشان داده است. تیم با تجربه‌ای است. ژاوی، گابی و حتی بونجاح 15 سال تجربه بازی در چنین جوی را دارند. شاید این جو ورزشگاه برای آنها مشکل ساز نباشد ولی مهم این است که حمایت هواداران از ما خواهد بود و این هواداری شامل تیم من خواهد شد و 90 دقیقه باعث روحیه بازیکنان من می‌شود و این موضوع مهمی است. ما هم فقط به خودمان فکر می‌کنیم.

برانکو در مورد وضعیت کامیابی‌نیا گفت: کمال برابر السد بازی خواهد کرد و حتی اگر لازم باشد او را با یک دست به زمین می‌فرستیم. امید عالیشاه در رقابت حضور خواهد داشت. هنوز صد در صد آماده نیست ولی اگر نیاز شود از او استفاده می‌شود. محسن ربیع‌خواه هم روی نیمکت است و عملاً فقط ماهینی را در اختیار نداریم. 

وی در مورد انتظاراتی که از پرسپولیس می‌رود گفت: قبلا هم گفتم که همه از الان دارند ما را در فینال می‌بینند. نه فقط قهرمان آسیا که قهرمان جهان هم ما را می‌دانند.می‌دانیم این انتظارات از ما وجود دارد و این فشارها حتی از خانواد‌ه‌ها به بازیکنان می‌آید. از سوی باشگاه و هواداران هم هست و همه این‌ها را می‌دانیم ولی من به تمرکز و تفکر بازیکنانم وافقم و می‌دانم که آنها باور دارند هنوز کاری نکرده‌اند.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به تکرار شرایط سال گذشته و صعود به فینال عنوان کرد: پارسال از بازی اول خیلی شروع بدی داشتیم و خودتان می‌دانید نیمه نهایی مقابل الهلال وضعیت سختی داشتیم. بازی‌ها نشان داد ما با السد در یک سطح هستیم. البته می‌دانید کارمان خیلی سخت است و نظم، تمرکز و سماجت در کار را می‌طلبد. همه اینها نشان می‌دهد که در گروه سختی بودیم که دو تیم از گروه ما به نیمه نهایی آمده است. ما باید به خوبی بازی کنیم و نشان دهیم بهترین تیم آسیا هستیم ولی فوتبال است و هر اتفاقی ممکن است بیافتد. مثلاً در بازی با الدحیل ما هیچ موقعیتی به حریف ندادیم ولی روی یک حادثه با کمرش دروازه ما را باز کرد. فوتبال همین است و به هر حال هر اتفاقی در آن ممکن است./جام
ارسال نظرات
موضوعات روز