سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۱
نمک خواص بسیاری دارد، یکی از خواص بی نظیر نمک قواید آن برای موها می باشد. به موهایتان نمک بمالید تا آثار بی نظیر آن را ببینید که در این مقاله به آن ها اشاره کرده ایم.
کد خبر: ۳۰۸۸۵
به موهایتان نمک بمالید!

تیتر20 - شاید خواندن این خبر برایتان کمی عجیب باشد ولی با خواندن این مقاله و انجام هرانچه که دراین مطلب گفته شده خواهید دید که نمک با موهایتان چه می کند. پس بهموهایتان نمک بمالید و آثار نمک بر روی موهایتان را ببینید. لازم است بدانید که با شرایط خاصی باید نمک را به موهایتان بمالید. تا انتها بخوانید تا متوجه شوید چه کار باید بکنید.

1. نمک باعث بهبود رشد مو می شود

نمک دریا برای بهبود رشد مو بسیار مفید است. به افرادی که دچار ریزش مو شده اند اغلب توصیه می شود که از درمان نمک برای تحریک طبیعی رشد موها استفاده کنند. ولی یک راه ساده تر برای استفاده از نمک برای بهبود رشد موها وجود دارد. موهایتان را به طور معمول بشویید و سپس 1 قاشق غذاخوری نمک دریا را برداشته و پوست سر را به مدت 10 دقیقه با آن ماساژ دهید. دوباره موهایتان را بشویید. این روند را دو بار در هفته تکرار کنید و در عرض یک ماه شاهد نتایج آن باشید.

2. نمک به درمان شوره سر کمک می کند

شوره سر چیزی نیست جز پوسته های کوچک از سلول های مرده پوست که روی پوست سر شکل می گیرند و معمولا به خاطر کاهش گردن خون بوجود می آیند. نمک دریا توانایی تحریک گردش خون را دارد که برای سلامت پوست سر و از بین بردن شوره ضروری است. موهایتان را به چند دسته تقسیم کنید و سپس مقداری نمک روی پوست سرتان بپاشید. با انگشتان خیس شروع به ماساژ پوست سرتان به مدت 10 تا 15 دقیقه نموده و موهایتان را مانند همیشه بشویید. این کار به محافظت از پوست سر و پیشگیری از رشد قارچ ها کمک می کند. پس ترجیحا این کار را بکنید و نمک به موهایتان بمالید.

3. نمک به شما کمک می کند تا از شر پوست سر چرب و موهای چرب خلاص شوید

پوست سر و موی چرب ناشی از ترشح بیس از حد غدد سباسه (sebaceous) است. شما می توانید این مشکل را با استفاده از نمک حل کنید. تنها کاری که لازم است انجام دهید اضافه کردن 2 قاشق غذاخوری نمک به شامپو و مخلوط کردن آن است. موهایتان را با استفاده از این شامپو بشویید. درست بعد از اولین استفاده متوجه تغییر قابل توجهی در موهایتان می شوید. موهایتان سالم تر شده و چربی اش کمتر خواهد شد./الودکتر
ارسال نظرات
موضوعات روز