سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷
عالیشاه:
هافبک سرخپوشان درباره مصدومیتش گفت: متأسفانه شرایطم به گونه‌ای است که درد در پایم ماندگار شده و الان هم با درد تمرین می‌کنم.
کد خبر: ۳۰۹۱۱
تیتر20 - امید عالیشاه در تمرین دیروز دوباره از ناحیه پا دچار مصدومیت شد که این مسئله تا حدودی برای کادر فنی نگرانی به همراه داشت هر چند خود امید خیلی امیدوار است به بازی مهم تیمش با السد برسد و در این دیدار بازی کند. 

*در تمرین احساس درد داشتی، وضعیتت چگونه است؟
مشغول تمرین بودم که در پایم احساس درد کردم، اما هر طور شده می‌خواهم بازی کنم. 


*پیش از این خبر رسیده بود آسیب‌دیدگی‌ات کاملاً بهبود یافته!
متأسفانه شرایطم به گونه‌ای است که درد در پایم ماندگار شده و الان هم با درد تمرین می‌کنم، اما به هر حال شرایط تیمم خیلی حساس است و در شرایط بسیار خاص و مهمی قرار داریم و هدفم این است که بازی کنم و ان‌شاءا... که بازی می‌کنم تا به تیمم کمک کنم. 


*برای بازی برگشت چقدر امیدواری که السد را دوباره شکست دهید و به فینال صعود کنید؟
کسی نباید از حالا همه چیز را تمام‌شده بداند چراکه کار واقعاً سخت‌تر از آن است که فکرش را می‌کنیم. السد بازیکنان خارجی خیلی خوبی دارد و ما باید برای پیروزی حتی بیشتر از بازی رفت بجنگیم و زحمت بکشیم تا پیروز شویم. تیمی که نتیجه می‌خواهد نباید برایش مهم باشد با چه تیمی بازی می‌کند. هدف اصلی ما چیز دیگری است و به اینکه با چه تیمی بازی می‌کنیم خیلی فکر نمی‌کنیم. برای ما پیروزی و رسیدن به فینال خیلی مهم است، چون برای رسیدن به این مرحله خیلی سختی کشیدیم؛ زحمتی که می‌خواهیم ان‌شاءالله به بار بنشیند و باز هم با موفقیت به پیش برویم. 

*کادر پزشکی گفته‌اند تصمیم نهایی را در مورد بازی کردن تو امروز و فردا می‌گیرند.
بالاخره کادر پزشکی همه موارد را در نظر می‌گیرد ان‌شاءالله که مشکلی پیش نمی‌آید و من هم بازی می‌کنم./خبرورزشی
ارسال نظرات
موضوعات روز