جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱
دومین برد پیاپی استقلال مقابل سایپای علی دایی و رقم زدن یک پیروزی به جای باخت می‌تواند نشان دهنده این مساله باشد که روزهای خوب تیم شفر از راه رسیده و تیم او از حالا برای حضور در جمع مدعیان عزم خودش را جزم کرده است.
کد خبر: ۳۰۹۲۱
تیتر20 - دومین برد پیاپی استقلال مقابل سایپای علی دایی و رقم زدن یک پیروزی به جای باخت می‌تواند نشان دهنده این مساله باشد که روزهای خوب تیم شفر از راه رسیده و تیم او از حالا برای حضور در جمع مدعیان عزم خودش را جزم کرده است. در این مسیر یکی از بهترین‌های تیم شفر در این دو بازی اخیر اللهیار صیادمنش بوده که توانسته جان تازه‌ای به خط حمله استقلال بدهد و با حضورش پیرمرد آلمانی و تیمش بتوانند شش امتیاز کسب کنند.

استقلال برد ارزشمندی مقابل سایپا به دست آورد.

سه امتیاز مهمی بود و خوشحالیم که استقلال دومین برد پیاپی را به دست آورد. این سه امتیاز مقابل یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر بود. بازی دشواری داشتیم چون واقعا کار در چمن ناهموار تختی سخت بود اما با برنامه‌هایی که کادرفنی برای این بازی تدارک دیده بود و شناخت خوبی که از حریف داشتیم به بهترین شکل توانستیم سه امتیاز این بازی حساس را به دست بیاوریم.

در بازی با سایپا حق استقلال بود که بیشتر گل بزند و خیلی ضربات شما به تیرک خورد. با این‌حال به نظر می‌رسد استقلال با دومین برد پیاپی خودش از شرایط سختی که داشت کم کم در حال خارج شدن است؟

من قبلا هم به خود شما گفته بودم که شرایط استقلال این طور نخواهد ماند و روزهای خوب این تیم از راه خواهد رسید. در این چند هفته نشان دادیم تیم هرچه بیشتر در حال هماهنگ شدن است و با یکدلی و همراهی همه ارکان تیم قطعا به دنبال تداوم این روند هستیم. تمام تمرینات ما در طول هفته برای بازی‌های لیگ و جام حذفی به خاطر اوجگیری استقلال است.

این بازی برای تو مهم بود چون مقابل تیم سابقت بازی می‌کردی و با عملکردت نشان دادی سایپا بابت از دست دادن تو خیلی ضرر کرد؟

این افتخار نصیب من نشد که شاگرد یک مهاجم بین‌المللی و طراز اول همچون علی دایی باشم و ابتدای بازی هم برای عرض ادب و گرفتن رخصت خدمت علی آقا رسیدم اما من اصلا جلوی سایپا انگیزه‌ای نداشتم.

چطور؟

این بازی برای من مثل بازی‌های دیگر بود و اینکه می‌گفتند جلوی تیم سابقت بازی داری را اصلا درک نمی‌کردم چون من بازیکن سایپا نبودم که می‌گفتند مقابل آنها قرار است انگیزه داشته باشم و یا اینکه برای این بازی استرس می‌داشتم.

با برد سایپا خودتان را به مدعیان بالانشین جدول نزدیک کردید. به نظرت استقلال در مسیر قهرمانی قرار می‌گیرد؟

شک نکنید چون هدف شفر بزرگ است و قطعا روزهای بزرگی برای استقلال با این دیدگاه رقم خواهد خورد. مطمئن باشید با بازیکنان بزرگی که استقلال دارد خیلی زمان نخواهد برد که در کورس قرار خواهیم گرفت و این اتفاق شدنی است چون یکدلی و همراهی همه ارکان باشگاه را در این مسیر به خوبی به چشم می‌بینیم. هواداران منتظر باشند چون اوجگیری استقلال آغاز شده است.

هواداران استقلال با عملکردی که طی این دو هفته اخیر از تو در خط حمله آبی‌ها دیده‌اند تو را بهترین خرید این فصل استقلال می‌دانند؟

هواداران که به من لطف دارند اما باور کنید اصلا به این مسایل توجه ندارم. هدف اصلی من درخشش در لباس استقلال است تا بتوانم به بهترین شکل شایستگی‌هایم را به اثبات برسانم. با این حال از اینکه من را خرید خوبی برای استقلال می‌دانند خوشحالم و قطعا این نگاه انگیزه من را برای تلاش و موفقیت بیشتر دو چندان خواهد کرد.

اکثر بازیکنان استقلال و پرسپولیس را هواداران با یک لقب خاص صدا می‌زنند اما هنوز گویا برای تو لقبی پیدا نکرده‌اند. دوست داری تو را با چه لقبی صدا کنند؟

باور کنید اصلا به این موضوع فکر نکرده‌ام چون وقتی آقای شفر اعلام می‌کند در ترکیب اصلی قرار دارم تمام تمرکزم روی موفقیت استقلال و داشتن بهترین نمایش است که همه از جمله هوادارانی که به من لطف دارند و بابت مصدومیتم خیلی پیگیر احوال من بودند از من راضی باشند. با این حال قطعا به وقتش هواداران برای من هم لقبی پیدا می‌کنند و هرچه که دوست داشته باشند و من را صدا کنند به آن احترام می‌گذارم.

یک گل و یک پاس گل در بازی با نفت مسجدسلیمان و یک پنالتی و یک تیرک هم در بازی با سایپا از جمله عملکردت در یکی، دو هفته اخیر بود. به نظر می‌رسد به جز شفر بتوانی خیال کرانچار را هم در تیم امید بابت خط حمله راحت کنی.

قطعا افتخار هر بازیکنی است که بتواند لباس ملی کشورش را برتن کند و برای من یک اتفاق فوق‌العاده است که با لباس استقلال بتوانم در خدمت کشورم باشم. من همه سعی خودم را می‌کنم که بهترین نمایش را به عنوان نماینده استقلال در تیم امید داشته باشم تا هم کادرفنی از من راضی باشد و هم بتوانم یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیم امید ایران در مسیر صعود به المپیک باشم. تیم و کادرفنی خوبی داریم و با این همدلی که شاهد هستیم این پتانسیل برای شکستن طلسم نرفتن ایران به المپیک وجود دارد.

با این کیفیتی که از خودت طی این دو بازی نشان دادی به نظر می‌رسد مجله گاردین بی‌جهت تو را به عنوان یکی از 60 استعداد فوتبال جهان معرفی نکرده است.

از این بابت خیلی خوشحالم که به عنوان یکی از پرچمداران فوتبال ایران در 17 سالگی در این لیست قرار گرفتم و تمام تلاش خودم را می‌کنم تا ثابت کنم این انتخاب بی‌جهت نبوده و با پیراهن استقلال بازهم به بهترین شکل بتوانم توانایی‌های خودم را نشان دهم.

ابتدای فصل گفته می‌شد قرار است به گالاتاسرای بروی. در استقلال هم به دنبال جدایی و حضور در فوتبال اروپا هستی؟

من به هر قیمتی دوست ندارم به فوتبال اروپا بروم چون کیفیت لیگ ایران در حال حاضر خیلی بالاتر از برخی لیگ‌های اروپایی است که بازیکنان جوان ما را برای رفتن وسوسه می‌کنند. درضمن من تازه در ابتدای کار قرار دارم و با اینکه پیشنهاد وجود دارد اما به هیچ وجه فعلا قصد جدایی از استقلال را ندارم. حداقل دو، سه سال دیگر با استقلال کار دارم و دوست دارم با کیفیت و شرایط خیلی بهتری بتوانم به فوتبال اروپا راه پیدا کنم. افتخار من این است که لباس استقلال را برتن دارم و همان طور که قبلا هم گفته‌ام با این پیراهن و این تیم خیلی کار دارم./ایلنا
ارسال نظرات
موضوعات روز