جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۵
دروازه بان استقلال به احتمال فراوان در بازی با سپاهان در هفته دهم لیگ برتر کاپیتان غیر منتظره تیمش خواهد شد.
کد خبر: ۳۱۰۷۶
تیتر20 - استقلال در شرایطی باید روز جمعه در یکی از حساس ترین بازی های فصل خود به مصاف سپاهان برود که پژمان منتظری به دلیل مصدومیت مچ پا این بازی را از دست داده است و خسرو حیدری هم هنوز از نظر بدنی به شرایط بازی نرسیده است.


اما  از تمرین استقلال خبر رسید که مهدی رحمتی هم گردنش آسیب دیده است و در تمرین امروز غایب بوده است تا به احتمال فراوان این بازیکن هم بازی با سپاهان را از دست بدهد.


با این شرایط استقلال در بازی با سپاهان 3 کاپیتان اول خود را در اختیار ندارد و اگر شفر بخواهد به سابقه نگاه کند،  سید حسین حسینی بازوبند کاپیتانی استقلال را به بازو خواهد بست چراکه او  سال ها است در این تیم حضور دارد اما تا دو فصل پیش فرصت بازی کردن پیدا نکرده بود.


حسینی از نظر سابقه کاپیتان استقلال است، البته اگر ملاک شفر برای انتخاب کاپیتان استقلال این موضوع باشد چراکه  این احتمال هم وجود دارد که او بخواهد کاپیتان تیمش را بازیکنی در مرکز زمین انتخاب کند که بتواند تیمش را در زمین رهبری کند، مثل نقشی که فصل پیش امید ابراهیمی در تیمش داشت. در این صورت ممکن است روزبه چشمی یا فرشید اسماعیلی به بازوبند کاپیتانی استقلال برسند چراکه آنها بعد از حسینی با سابقه ترین بازیکنان حال حاضر استقلال هستند.


حسینی البته با بستن بازوبند کاپیتانی استقلال بیگانه نیست و او در دوره سرمربیگری علیرضا منصوریان هم در یک بازی جلوتر از سایر بازیکنان وارد زمین شده بود و این شانس را دارد در سن 27 سالگی برای بار دوم کاپیتان تیمش باشد./ورزش3
ارسال نظرات
موضوعات روز