پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹
برانکو: اصرار داشتم مهدی بماند
سرمربی تیم پرسپولیس درباره شرایط بازگشت مهدی طارمی و رامین رضاییان و همچنین ماجراهای مسلمان در پرسپولیس توضیح داد.
کد خبر: ۳۱۱۶۰
تیتر20 - برانکو ایوانکوویچ امروز میهمان برنامه فرمول یک در شبکه یک سیما بود. او درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد که بخشی از این صحبت‌ها به مسایل مربوط به طارمی و مسلمان و رضاییان بود.
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به اینکه اگر مهدی طارمی و رامین رضاییان بخواهند برگردند به آن‌ها اجازه می‌دهید، گفت: این سوال فرضی است و همه چیز بستگی به نیاز تیم دارد. ارزیابی و آنالیز که به چه تیپ بازیکنی نیاز داریم. من دلیلی نمی‌بینم اگر نیاز باشد. چون چیزی که همه ما دلمان می‌خواهد این است که پرسپولیس روز به روز بهتر شود و معیار‌های انتخابمان را روز به روز بالاتر می‌بریم. وقتی رضاییان رفت گفتم محرمی، ماهینی و حتی ربیع خواه را داریم نهایتا نشان داده شد که حق با ما بود محرمی خارج رفت و بازیکن فیکس تیم ملی شده است. همه چیز بستگی به موقعیت دارد.
او در پاسخی مبنی بر اینکه چرا با مسلمان مهربان بودید، گفت: من اصلا با ایشان نامهربان نبودم و این حق مربی گری من است که ارزیابی کنم در چه زمانی چه بازیکنی بهتر است. ایشان قراردادش تمام شد و در سن ۲۸، ۲۹ سالگی طبیعی است بازیکنی نیست که بگذاریم روی نیمکت بنشیند. من آن موقع اولویت را به بشار و نورالهی دادم ارزیابی ام این بود که این بازیکنان بهتر در نتیجه گیری که پرسپولیس نیاز دارد کمک می‌کنند. مسئله دیگر اینکه با توجه به مشکلاتی که آن موقع داشتیم سیستم بازی مان را تغییر دادیم و از سیستمی که ۴ هافبک وسط به شکل لوزی بازی می‌کردیم شیفت کردیم به سمت ۴، ۴، ۲ خطی. اینگونه کار سخت‌تر می‌شود. ربیع خواه که مصدوم شد. هافبک‌های دفاعی مان را داشتیم و مجبور بودیم در تیم تغییر ایجاد کنیم. عملا این تغییرات جوابگو خواست تیم بود. بحث مهربانی و نامهربانی نیست. مربی وجود ندارد که یک بازیکن را دوست نداشته باشد مخصوصا بازیکنی که به دردش بخورد. حالا راضی شدید؟
وی اضافه کرد: بچه‌هایی بودند که بیشتر می‌توانستند به نفع تیم و مثمرثمر باشد. بازیکنی در آن سن روی نیمکت خوب است. همه بازیکنان دوست دارند کار کنند و بعضی هم تحمل می‌کنند و روی نیمکت می‌نشینند.
وی تاکید کرد: خیلی‌ها از من درباره طارمی می‌پرسند. ما هیچ درگیری با هم نداشتیم قبل از اینکه به قطر برود پیشنهاد قرارداد جدید را دادیم و نخواستیم بیرونش کنیم. من اصرار کردم تمدید کند خودش کتبی نوشت مایل نیست بماند و می‌خواهد پیشنهاد خوب قطر را بپذیرد. باشگاه حرکت خوبی کرد طارمی را فروخت و پولی هم از قبل آن به دست آورد. این حرفه‌ای گری است و از این داستان‌ها نیست یکی از بازیکنی ناراحت و عصبانی باشد. سروش رفت و دوباره برگشت. چون نیاز داشتیم. فرشاد، صادق محرمی، امیری رفتند دنبال شرایط بهتر بودند و حق داشتند. نباید از آن‌ها ایراد گرفت. آن‌ها حرفه‌ای هستند و عمر بازی حرفه‌ای هم نامحدود نیست. این مدت زمانی که فرصت دارند باید زندگی شان را سامان بدهند./خبرورزشی
ارسال نظرات
موضوعات روز