پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۵
پرسپولیس باید در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان روز شنبه آتی به مصاف کاشیما آنتلرز برود.
کد خبر: ۳۱۲۲۱
تیتر20 - پرسپولیسی ها در شرایطی آماده بازی رفت فینال لیگ قهرمانان می شود که به شدت وضعیت حریف ژاپنی شان را زیر نظر دارند.

یک بازی بزرگ که به تعویق افتاد

مدیرعامل پرسپولیس از به تعویق افتادن یکی از بازی های تیم ژاپنی خبر داد. مسئله ای که برای پرسپولیسی ها خبر خوبی محسوب نمی شود.

گرشاسبی با بیان اینکه قرار بود کاشیما آنتلرز به میدان برود، گفته است: طبق برنامه قرار بود امروز کاشیما در یک بازی حساس به مصاف یکی از تیم‌های قدر جی لیگ برود، اما در خبرها خواندم که این بازی لغو شده است. هر چند در صحبت‌هایی که با مسئولان این باشگاه در تهران داشتیم آنها مدعی بودند امکان ندارد بازی روز چهارشنبه‌شان لغو شود، چرا که آنجا برنامه‌ریزی‌ها بسیار دقیق است. به‌هرحال امیدوارم خدا کمک کند و تیم دست پر از ژاپن برگردد. بازیکنان بسیار باانگیزه و آماده هستند و باید مثل همیشه جنگنده و مردانه در زمین حاضر شوند تا بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

سرنوشت مبهم مدافع کلیدی

آتسوتو اوچیدا ستاره تیم کاشیما که سابقه هفت سال حضور در شالکه را هم دارد وضعیت چندان رضایتبخشی برای حضور در بازی با پرسپولیس ندارد و در آخرین تمرین تیمش هم نتوانست تمرین کند.

این بازیکن در فصل ۲۰۱۰ راهی لیگ آلمان شد و پیراهن تیم شالکه را برتن کرد و ۱۰۴ بازی برای این تیم به انجام رساند. او طی این فصل به دلیل مصدومیت خارج از برنامه گو اویوا قرار داشته و در آخرین تمرین تیمش نیز نظاره‌گر تلاش هم‌تیمی‌هایش برای آماده سازی در جدال فینال آسیا بوده است.

این مدافع ۳۰ ساله که مدتی است با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند هنوز به شرایط آرمانی نرسیده است و در تمرین دیروز تیمش هم اختصاصی نرم دوی کرد و سپس در زمین شروع به راه رفتن کرد و نظاره گر تمرین هم تیمی هایش بود./شفقنا
ارسال نظرات
موضوعات روز