جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷
سرجینیو:
هافبک تیم فوتبال کاشیما گفت: خوشحالم که فرصت بازی مقابل هواداران پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی دارم.
کد خبر: ۳۱۴۷۷
تیتر20 - تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن موفق شد در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس به پیروزی ۲ بر صفر برسد. گلزنان تیم ژاپنی سرجینیو و لئو سیلوا بودند. در بازی رفت تعداد هواداران کاشیما ۳۵ هزار نفر بودند، اما این تعداد به احتمال زیاد در بازی برگشت ۲ برابر خواهد شد و هواداران پرسپولیس سخت تلاش می‌کنند تا با سر و صدا به پیروزی تیم شان کمک کنند.
سرجینیو در گفتگو با سایت AFC در این باره بیان کرد: من به عنوان یک بازیکن خیلی خوشحال هستم که در این فضای جذاب حضور پیدا می‌کنم و باعث خوشحالی ام است که فرصت بازی مقابل این همه هوادار در ورزشگاه آزادی را دارم. خیلی خوب است که موفق شدیم در خانه به پیروزی برسیم. در بازی رفت متوجه شدیم که پرسپولیس قوی است و بازی آن‌ها بیشتر فیزیکی است و به همین خاطر زمان زیادی برد تا بتوانیم به بازی برگردیم.
سرجینیو در تابستان گذشته به کاشیما پیوست و بازی‌های خوبی را ارائه کرده است. او در هر بازی‌های آسیایی که برای تیمش به میدان رفته، گلزنی کرده و عملکرد خوبی داشته است. ستاره ۲۳ ساله اولین گلش را مقابل تیانجین کوانجین به ثمر رساند و سپس در دیدار برگشت مقابل این تیم نیز گلزنی کرد.
او نقش پررنگی در صعود کاشیما به فینال داشت و در هر دو دیدار رفت و برگشت مقابل سامسونگ نیز به گل رسید تا تیمش به خاطر برتری ۵-۶ به فینال صعود کند. در دیدار فینال هم به همراه سیلوا گلزنی کرد تا به پیروزی ۲ بر صفر برسد.
او در این باره افزود: البته خوشحالم که ۵ گل برای تیمم به ثمر رسانده ام، اما کار هنوز تمام نشده است. بازی بعدی در پیش است و اگر موقعیتی پیش بیاید، دوست دارم آن را گل کنم و بازهم به پرسپولیس گل بزنم. می‌خواهیم دستمان را به جام برسانیم و اگر فرصت داشته باشیم گلزنی هم کنیم، خیلی خوب خواهد شد. حالا می‌خواهیم برای بازی کردن به آنجا برویم و بازی خوبی به نمایش بگذاریم. هدف ما این است که جام ببریم و باید روی آن تمرکز کنیم./خبرورزشی
ارسال نظرات
موضوعات روز