پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
حمید هیراد خواننده پاپ درباره حواشی پیش آمده به خاطر اجرای پلی بک در کنسرتش توضیح داد.
کد خبر: ۳۱۵۴۳
حمید هیراد: مجبور بودم پلی‌بک‌ بخوانم | باید عذرخواهی می‌کردم اما ترسیدم

تیتر20 - حمید هیراد خواننده  پاپ، با حضور در برنامه «حالا خورشید» درباره حواشی پیش آمده به خاطر اجرای پلی بک در کنسرتش گفت: من در کنسرت شیراز کسالت شدیدی داشتم و برای خواندن قطعه «یار» که اوج بالایی داشت و نیاز به فعالیت شدیدی داشتم، مجبور بودم پلی بک بخوانم. اگر این اتفاق افتاد، فقط به این دلیل بود که افرادی که روبروی من نشستند حال بهتری داشته باشند. 

وی افزود: من فقط بخشی از یک ترانه را پلی بک خواندم اما همه جا نوشتند تمام کنسرت‌های من پلی‌بک بوده است. شاید باید می آمدم و عذرخواهی می کردم، اما جوّ به حدی  سنگین شده بود و من گوشه رینگ بودم که راستش ترسیدم حرفی بزنم. به هر حال من جوان بودم و کم تجربه و نمی‌دانستم در آن شرایط باید چه کنم.

این خواننده در خصوص سرقت ادبی و استفاده بدون اجازه  از شعر استاد شهریار و رنجاندن خانواده او گفت: خانواده ایشان ناراحت نشدند؛ من ۴ شب و ۸ سانس در تبریز کنسرت داشتم و فرزند استاد شهریار در این کنسرت شرکت کرد و در رابطه با اجرای من و شعر پدرشان صحبت‌ کردند. من فیلم صحبت‌های پسر استاد شهریار را هم دارم. در ادامه فیلم صحبت های فرزند استاد شهریار روی آنتن زنده در برنامه حالا خورشید پخش شد.

هیراد در پاسخ به سوال یکی از مخاطبان در خصوص ماجرای کاور کردن یکی از آهنگ‌های «تییستو» (آهنگساز مشهور هلندی) بیان کرد: من یک قطعه او به نام «دیوانه شهر» را کاور کردم که به اسم دزدی من تمام شد! در حالی که ایشان در اینستاگرام برای من پیامی فرستاد مبنی بر اینکه من از این قطعه خوشم آمده و لاین خالی صدا را برای من بفرست و هیچ ناراحتی از این اتفاق نداشت. در ادامه هیراد تصویری از پیام تییستو را روی آنتن نشان داد./باشگاه خبرنگاران
ارسال نظرات
موضوعات روز