سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲
کمپین استقلالی‌ها علیه رئیس کمیته مسابقات
دوشنبه شب گذشته سعید فتاحی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه ۹۰ در خصوص دلایل لغو بازی استقلال و پدیده توضیحاتی داد که همین توضیحات باعث ایجاد شائبه‌هایی شد که قطعاً پاسخ به آن ضروری و لازم است.
کد خبر: ۳۱۶۹۴
تیتر20 - سعید فتاحی در بخشی از حرف‌هایش در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه ۹۰ به موضوع فشار وارده از سوی وزارت ورزش برای لغو بازی استقلال و پدیده اشاره کرد، اما حرف‌هایش را نصفه و نیمه تمام کرد. 
حالا که فتاحی به طور سربسته از فشار وزارت ورزش صحبت کرده واکنش هواداران استقلال را به دنبال داشته و آن‌ها در فضای مجازی علیه رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ کمپینی را تشکیل داده‌اند. در این کمپین استقلالی‌ها تأکید کردند او باید شفاف و صریح توضیح دهد که چه کسی از وزارت ورزش به سازمان لیگ فشار وارد کرد تا بازی استقلال و پدیده لغو شود!
استقلالی‌ها که بعد از داستان سوپرجام به شدت علیه فتاحی موضع گیری کرده و حتی در ورزشگاه علیه او شعار سر داده بودند، این بار محترمانه او را خطاب قرار داده و در این کمپین خطاب به او نوشته‌اند: لطفاً در این باره توضیح دهید چه کسی به شما از وزارت ورزش گفت: بازی ما و پدیده را لغو کنید تا ما هم خیالمان راحت شود که در وزارت ورزش حداقل یک نفر هست که هوای استقلال را داشته باشد!
بخشی از حرف‌های فتاحی را در برنامه ۹۰ بخوانید که باعث ایجاد این کمپین مجازی شده است: بر اساس قانون هر باشگاهی باید در ابتدای فصل، دو استادیوم را برای میزبانی تعیین کند که استقلال دو ورزشگاه آزادی و تختی را اعلام کرد ولی با توجه به صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا، نمی‌شد تا ۴۸ ساعت قبل در ورزشگاه آزادی مسابقه‌ای داشته باشیم. استادیوم تختی میزبان بازی استقلال و پدیده اعلام شد و حتی ساعت را عقب‌تر آوردیم تا رفت‌وآمد تماشاگران نیز راحت‌تر شود، اما باشگاه استقلال اعلام کرد چمن ورزشگاه تختی نامناسب است و درخواست تعویق بازی را داشت؛ نیروی انتظامی هم به ما نامه زد که باید روز قبل از دیدار با پرسپولیس، در ورزشگاه آزادی مستقر شوند و نمی‌توانند در بازی استقلال و پدیده حضور داشته باشند. 
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ اضافه کرد: اگر ورزشگاه دوم استقلال شهرقدس بود، به دلیل تفاوت یگان انتظامی این استادیوم با ورزشگاه تختی، بازی استقلال و پدیده برگزار می‌شد، اما مطمئناً اگر نامه نیروی انتظامی را نداشتیم، بازی را لغو نمی‌کردیم. 
او تأکید کرد: به باشگاه پدیده قول دادیم که این مسابقه در زمانی برگزار می‌شود که این تیم موفق انجام آن در تاریخ اعلام شده، باشد. 
فتاحی راجع به ورود وزارت ورزش به تعویق دیدار استقلال و پدیده گفت: شاید از وزارت ورزش هم به ما فشار آوردند ولی اگر نامه نیروی انتظامی به سازمان لیگ هم نبود، این مسابقه قطعاً برگزار می‌شد./ خبرورزشی
ارسال نظرات
موضوعات روز