پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۴
کعبی: دو بازی شش امتیازی پیش رو داریم
بازیکن با تجربه سپیدرود به خبرورزشی گفت: در قراردادم ذکر نشده که در همه بازی‌ها باید فیکس باشم.
کد خبر: ۳۱۷۴۰
تیتر20 - حسین کعبی بازیکن با تجربه سپیدرود که با علی کریمی رفاقت نزدیکی دارد از نیمکت‌نشینی اش ناراحت نیست و با سرمربی جدید روز‌های خوبی را برای تیمش پیش‌بینی می‌کند. 
* در بازی‌های اخیر سپیدرود با وجود حضور علی کریمی نیمکت‌نشین هستی؛ از این موضوع نگران نیستی؟
در بازی‌های ابتدایی تیمم که مصدوم بودم، بعد رفته رفته شرایطم بهتر شد و به بازی‌ها رسیدم. بعد از آن کمتر بازی کردم، اما اصلاً ناراحت نیستم. در قراردادم ذکر نشده که در همه بازی‌ها باید فیکس باشم و... از سوی دیگر من هیچ وقت از دست علی کریمی ناراحت نمی‌شوم. علی دل پاکی دارد و با همه رو‌راست است. او سیاه بازی بلد نیست. علی در تیم ملی و جا‌های دیگر دستم را گرفت و حالا نوبت من است هر کمکی که از دستم برآید در جهت خدمت به علی آقا و تیم انجام بدهم. 
* چطور در دو بازی اخیر به یک باره مقابل پارس و فولاد دو برد کسب کردید و شرایط تان از این رو به آن رو شد؟
آرامشی که علی کریمی به تیم تزریق کرد موجب ارتقای فنی سپیدرود شده، به همین دلیل مطمئنم تیم ما باز هم در بازی‌های دیگرش موفق عمل خواهد کرد. 
* در بازی‌های بعدی چه نتایجی کسب می‌کنید؟
بازی بعدی ما با نفت مسجد سلیمان است تیمی زخمی که مقابل ما در رشت دست به هر کاری خواهد زد تا از بحران خارج شود، اما ما در خانه با حمایت هوادارانمان از سد حریف می‌گذریم. دیگر بازی شش امتیازی تیم‌مان هم مقابل نساجی است بازی‌ای که باید در آن پیروز شویم تا به اهدافی که مد نظرمان است نزدیک شویم. 
* چرا حال و روز فولاد تیمی که سال‌ها در آن بودی اصلاً خوب نیست؟
متأسفانه مدیر فوتبالی در فولاد و سایر تیم‌های خوزستانی که در لیگ برتر حضور دارند، نداریم. تنها مدیر ورزشی ما هم گرشاسبی بود که ایشان هم از خوزستان رفتند و با پرسپولیس موفقیت‌های زیادی را تجربه کردند. فولاد تیم ریشه‌دار و آکادمیکی است که بهترین امکانات را در فوتبال ایران در اختیار دارد و با امکاناتی که دارد باید بهترین نتایج را بگیرد، اما متأسفانه مشکلاتی که گفتم اجازه نمی‌دهد فولاد خوب نتیجه بگیرد./خبرورزشی
ارسال نظرات
موضوعات روز