جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۴
در ماه اکتبر، یکی از اهالی محله بورنابی در بریتیش کلمبیا به نام استیفن بِنِت، همراه با پسر و همسرش سوار بر هواپیمایی با پرواز وست جت به مقصد کوبا شدند. پرواز آنها یک وقفه در تورنتو داشت، جایی که استیفن در میان دو پرواز یک قرص خواب آور مصرف کرد.
کد خبر: ۳۱۸۱۳
چگونه قرص خواب آور در پرواز برای یک مسافر دردسرساز شد؟

تیتر20 - استیفن در مصاحبه با خبرنگار بی بی سی گفته است از آنجایی که در نیمه نخست پروازش موفق به خوابیدن نشده بود، فکر کرد که شاید خوردن یک قرص خواب آور در پروازش به او کمک خواهد کرد. این قرص ها توسط دکتر معالجش برای بهبود کیفیت خوابش تجویز شده بود. شایان با ذکر است که استیفن دو ماه پیش از این پرواز از یک سکته مغزی جان سالم به در برده بود و دوران نقاهت پس از آن را سپری می کرد.
به هر حال، آنطور که به نظر می رسد قرص خواب آور در پرواز استیفن بیش از حد خوب (!) به وظیفه خود عمل کرده است. مشکل از آنجایی شروع می شود که هنگام بلند شدن هواپیما از زمین، خدمه پرواز وست جت سعی می کند تا استیفن را بیدار کند؛ ولی هیچ پاسخی از طرف او دریافت نمی نماید. درنهایت استیفن زمانی به هوش می آید که خدمه پرواز او را برای انجام معاینات پزشکی از هواپیما خارج کرده اند.
استیفن در مصاحبه با بی بی سی ضمن مسخره دانستن این موضوع، گفته است: "واقعا عجیب است که در حادثه این چنینی مهماندار یک هواپیما ناگهان به یک قاضی، داور و جلاد تبدیل می شود."
پس از خروج از هواپیما، وضعیت جسمانی استیفن توسط گروه امدادرسانی بازرسی و برای پرواز بعدی آماده شد. استیفن می گوید حتی نسخه خود را به خدمه پرواز نشان داد تا آنها مطمئن شوند که استیفن داروی غیرمجازی مصرف نکرده است؛ ولی با این حال از بازگشت آنها به پرواز (به دلیل محدودیت های قوانین خط هوایی) ممانعت شده است. از همین رو استیفن مجبور به پرداخت 1525 دلار برای دریافت بلیط های جدید برای پرواز به کوبا با یک خط هوایی دیگر شد؛ چراکه تمام پروازهای وست جت به مقصد کوبا تا یک هفته پر شده بودند.
هرچند استیفن به دنبال گرفتن خسارت از وست جت است، ولی وست جت تمام قد از تصمیم خدمه خود حمایت کرده است./همگردی
ارسال نظرات
موضوعات روز