شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۵
هافبک پرسپولیس از انگیزه بازیکنان تیم برای دستیابی به صدر جدول در انتهای نیم فصل خبر می‌دهد.
کد خبر: ۳۲۰۳۶
تیتر20 -  هافبک پرسپولیس از انگیزه بازیکنان تیم برای دستیابی به صدر جدول در انتهای نیم فصل خبر می‌دهد.

 عالیشاه علیرغم انگیزه‌ای که برای تقابل مقابل تراکتورسازی داشت نتوانست برای تیمش موفق به گلزنی شود و اکنون امیدوار است با حفظ روند موفقیت آمیز روزهای اخیر بتواند در ادامه بار دیگر در تیمش نمایش درخشانی داشته باشد. عالیشاه در خصوص اتفاقات چند روز اخیر این تیم و خصوصا ماجرای تمرین امروز تیمش صحبت کرد.

وی درباره نمایش این تیم مقابل تراکتورسازی گفت: بازی خوبی بود و هواداران هم علیرغم شرایط جوی و بارندگی با حمایت خودشان مثل همیشه دلگرمی بزرگی برای ما بودند. تلاش داشتیم به برد برسیم و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم که البته نشد. دو امتیاز خانگی را از دست دادیم اما برای حریف هم احترام قائل هستیم و آنها نیز نمایش جوانمردانه‌ای داخل زمین داشتند.

عالیشاه درباره صحنه‌ای که منشا به او در موقعیت ایده‌آل پاس نداد هم گفت: منشا مسلما متوجه نشد وگرنه در تیم ما همدلی و همکاری در بالاترین سطح ممکن قرار دارد و نتایج چند وقت اخیر کاملا نشان دهنده همین مساله است.

هافبک پرسپولیس که طی دو هفته اخیر و در بازگشت از مصدومیت نمایش خوبی از خود به جا گذاشته در خصوص اتفاقات تمرین امروز گفت: ما اعتراض کردیم و اصلا اعتصابی در میان نبود. سیدجلال حسینی در اینباره صحبت کرد و به عنوان کاپیتان تیم حرف زد. واقعا نباید در حق هواداران ما اجحاف شود. آنها اکنون در کنار بازیکنان و مدیریت و کادرفنی علیرغم تمام مشکلات با حمایت خود به دنبال ادامه موفقیت هستند و نباید آنها را ناامید و دلسرد کرد. آقای گرشاسبی روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد و کاملا تنها شده‌اند. با تمام این مشکلات هم به دنبال کمک کردن به تیم و برطرف کردن مشکلات هستند. ما بازیکنان هیچ وقت انگیزه و روحیه خودمان را از دست نخواهیم داد و با حضور آقای برانکو ایوانکوویچ همیشه به بهترین‌ها فکر خواهیم کرد.

عالیشاه درباره بازی این هفته مقابل ماشین سازی گفت: ما دوشنبه با تراکتورسازی بازی کردیم، سه شنبه (امروز) باید ریکاوری می‌کردیم. چهارشنبه هم باید به تبریز برویم و این وسط فقط یک روز فرصت تمرین تاکتیکی برای این بازی داریم. چطور با این برنامه‌ریزی می‌توان انتظار یک لیگ باکیفیت و بازی زیبا را داشت. بازیکنان ما هنوز نتوانستند از فشار بازی‌ها خارج شوند. کامیابی نیا مصدوم است. وضعیت بقیه بازیکنان هم بهتر نیست. حتی فرصت این را نداریم تا یک روز فیزیوتراپی و استراحت کنیم تا زخم‌ها و مصدومیت‌ها بهبود پیدا کند.

وی با انتقاد به برنامه ریزی صورت گرفته گفت: سازمان لیگ می‌گوید بازی‌ها به دلیل فشردگی تقویم است. فیفادی و مسابقات جام ملت‌ها. اما چرا ما باید قربانی این تقویم شویم؟ اشتباه کردیم به فینال آسیا رفتیم که اصلا مسوولان یادشان نبود این تقویم را هم حساب کنند؟ ما هیچ وقت دنبال این نیستیم که پوئنی به تیم ما بدهند و استثنایی قائل شوند اما حداقل حق ما این است که عدالت رعایت شود. ماشین سازی روز جمعه بازی کرد و به اندازه کافی فرصت برای ریکاوری و آماده سازی برای این بازی دارد اما ما چه؟ اعتراض ما هم امروز به این ناعدالتی‌ها بود. ما بازیکنان و کادرفنی یاد گرفتیم در کنار هم و برای هوادار بجنگیم. هیچکس کم فروشی نمی‌کند و همانطور که گفتم همه برای روز بازی بدون اینکه به درد و مصدومیت فکر کند تا لحظه آخر برای موفقیت تیم تلاش می‌کند. امیدوارم در ادامه مسابقات هم هواداران پرسپولیس قربانی این برنامه نشوند.

عالیشاه در پایان گفت: این فشردگی باعث شده تا بازیکنان در معرض بزرگترین خطرات قرار گیرند. کامیابی‌نیا نمونه بارز آن است که حتی فرصت اینکه بتواند ریکاوری و درمان روی کتف خود داشته باشد برای تیم بازی می‌کند. شجاع خلیل زاده هم همینطور. من برابر پیکان با مچ ورم کرده بازی کردم. پای شایان مصلح هم که دیدید. انصاری به خاطر فشردگی بازی‌ها به این شکل فصل را از دست داد و اوضاع حسین ماهینی هم به همین شکل بود. تمام شدن لیگ و بازی‌ها اما برای مسوولان بیشتر از سلامتی بازیکنان ارزش دارد./خبرآنلاین
ارسال نظرات
موضوعات روز